XXL Nutrition

Rich Piana Mutant

rich piana is een van de grotere debielen in de industrie

zowel letterlijk als figuurlijk, dat dan weer wel

Naja beter dan al die overduidelijke juicers die overal lopen te verkondigen dat ze naturel zijn.
True, maar dan nog, het blijft raar om de non semi-pro jeugd die pas begint al mee te geven "juicen is OK, ik heb er zelfs een potje pillen voor om je lever niet helemaal naar de neuk te helpen. Misbruik bestaat niet lol, je moet maar slim zijn.". Wtf vent. Allemaal goed en wel dat er juicers zijn, who cares, maar het zo openlijk promoten tov iedereen, ook kereltjes van 16 die we atm proberen wijs te maken dat ze maar eerst eens moeten zorgen dat hun voeding A-OK is.

Everyday upper body day!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dit hierboven nou slechte photoshop of mis ik iets, in mijn herinnering had ie toch nog wel redelijke benen???

erg geloofwaardig :roflol:

Ik ga gelijk off. Ben ik toch een ruime 9 weken clean om vervolgens 30pnd aan te komen in 3 maanden. Gruwelijk.

• Like
Waarderingen: vntl
Ik vind het sowieso een lamlul, met z'n openlijk AAS gepromoot. Paar maanden terug zei hij nog in een filmpje dat primo een weak ass drug was en dat hij dat zou skippen. Tuurlijk joh, wat staat er nu? 1cc primo. Niet serieus te nemen die droeft**ter, wel vermakelijk :roflol:

Dat is het inderdaad met Rich, absoluut mooi vermaak maar nooit serieus nemen.

Kijk tegenwoordig zijn filmpjes en artikelen puur voor de reacties van de gebruikers er onder :roflol:

Hahaha ja, wat een pannenkoek. Mjah, hij doet maar wat en verdiend bakken met geld. Dan doe je wel iets goed haha

Hahaha ja, wat een pannenkoek. Mjah, hij doet maar wat en verdiend bakken met geld. Dan doe je wel iets goed haha
Is ook fake Google maar eens zen huizen waren allemaal op afbetaling ofzoiets en heeft t op andere namen laten zetten en heeft uiteindelijk niets betaald
Zen ex had alles gelekt op een us forum

Is ook fake Google maar eens zen huizen waren allemaal op afbetaling ofzoiets en heeft t op andere namen laten zetten en heeft uiteindelijk niets betaald
Zen ex had alles gelekt op een us forum
Hahaha fantastisch. Njah, voor zijn imago doet hij hij het best wel oké. Die huidige chick van hem is echt alles. Wat een vies wijf is dat zeg :D

Ja hij zou fysiek ook in slechte toestand zijn lever en nieren kapot als ze de waarheid sprak toch
Ze moest ook 24/7 bij hem zijn eten wanneer hij at en domme shit
En hij is eigenlijk heel onzeker volgens haar (alsof we dat nog niet weten^^)
Pro's en andere bber zouden hem ook negeren op expos

Die man is een parodie van zichzelf. Maar hij is slim genoeg om er doorheen te kijken en er money mee te pakken. Geef hem ongelijk.

Terug
Naar boven