AndroidHealthClinic

Rich Piana Mutant

Ja hij zou fysiek ook in slechte toestand zijn lever en nieren kapot als ze de waarheid sprak toch
Ze moest ook 24/7 bij hem zijn eten wanneer hij at en domme shit
En hij is eigenlijk heel onzeker volgens haar (alsof we dat nog niet weten^^)
Pro's en andere bber zouden hem ook negeren op expos
Haha, leuk om eens een andere kant van zo'n mafkees te horen. Hij kraakt echt alles af en verkondigd echt onzin. "I dont drink water, I drink amino's the whole day".... dat zou het beste herstel zijn. Ik snap het niet dat je jezelf elke keer weer vol spuit met onzin voor wat stomme filmpjes en je imago..

Hahaha die gozer verkoopt echt echt onzin!! Fantastisch, als je die chick van hem nu ook ziet.. das ook niet echt meer mooi (was ze al niet echt :P )

Gadverdamme, was is er met ze pecs aan de hand?

Jullie zijn gewoon jaloers.

Vijf procenter voor het leven.
Heb het lief, dood het.

Ik vind het leuk om te volgen. Na een tijdje ben je zijn gevloek en gezever gewoon.

Gyno? nee hoor, Rich is geen 20 jaar meer en als je zijn massa hebt durft er al eens wat te gaan hangen. Over 4 weken zal dat allemaal weer wat beter staan.

Ik vind het leuk om te volgen. Na een tijdje ben je zijn gevloek en gezever gewoon.

Gyno? nee hoor, Rich is geen 20 jaar meer en als je zijn massa hebt durft er al eens wat te gaan hangen. Over 4 weken zal dat allemaal weer wat beter staan.

Ik vind ze pecs gewoon raar gevormd, bovenkant zeer hoog uitgevuld en "stijf" ofzo, onderkant net hangende theezakjes. Neemt niet weg wat ik alle vids ga kijken van dit projectje hoor :)

Is het nu zo gek dat ik denk dat hij gewoon deze cycle in het breed uitsmeert maar stiekem gewoon wat extra synthol erbij spuit?
Vind het verder wel leuke filmpjes om te kijken maar wat hij soms uitkraamt. :o

Is het nu zo gek dat ik denk dat hij gewoon deze cycle in het breed uitsmeert maar stiekem gewoon wat extra synthol erbij spuit?
Vind het verder wel leuke filmpjes om te kijken maar wat hij soms uitkraamt. :o

Over Rich moet je niet denken. Gewoon kijken voor vermaak.

Komt wel op me over als een toffe gast.
En mwah hij liegt minder als de pro's die 120+kg 6%staan, en natty claimen.
Ben benieuwd wat die kuur hem gaat brengen,aardige doseringen haha.

omdat het wel lekker weg kijkt

Over Rich moet je niet denken. Gewoon kijken voor vermaak.

Voila!

Ik denk ook als je Rich even onder 4 ogen kan spreken en zonder camera hij toch wel wat anders zal zijn. Het blijft uiteraard een speciaal geval maar is ook een relaxte kerel denk ik. Al zijn auto's hebben een platte band... oplossing volgens Rich: dan kopen we er maar eentje bij :roflol: Laat iedereen maar lullen. Zolang je door die hoop olie en tattoo's kan kijken valt hij best wel mee hoor.

Terug
Naar boven