- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Ik ben op zoek naar een riem, voornamelijk voor gebruik tijdens het deadliften. Ik kan er alleen niet uitkomen wat wijsheid is. Ik zoek sowieso een riem die dik is over de gehele lengte, dus niet met alleen een dik gedeelte op de rug.
Nu zie ik bijvoorbeeld deze bij Rumblestore (voorheen Benima.nl):
Powerlifthalterriem
Deze is €40,-
Maar bijvoorbeeld bij Fitness-Seller zie ik deze:
PowerSports Powerliftriem
Deze is €24,90 en 1 cm dik, met een breedte van 10cm.
Maar dan heb je ook nog riemen bij voornamelijk Amerikaanse websites zoals www.crain.ws en www.inzernet.com, die er ongeveer hetzelfde uitzien, maar in prijs sterk schelen met de Nederlandse websites. Alle riemen zijn rond de 1cm dik (wisselt tussen 10mm en 13mm). Kan iemand mij het verschil vertellen, of zijn er mensen met ervaring met 1 van deze riemen? En wat is handiger/beter, een riem met een enkele prong of een dubbele?
Kan iemand mij het verschil vertellen, als er al verschil is? Als iemand nog een andere (bij voorkeur Nederlandse) webwinkel weet waar ze goede riemen verkopen hoor ik het graag.
Nu zie ik bijvoorbeeld deze bij Rumblestore (voorheen Benima.nl):
Powerlifthalterriem
Deze is €40,-
Maar bijvoorbeeld bij Fitness-Seller zie ik deze:
PowerSports Powerliftriem
Deze is €24,90 en 1 cm dik, met een breedte van 10cm.
Maar dan heb je ook nog riemen bij voornamelijk Amerikaanse websites zoals www.crain.ws en www.inzernet.com, die er ongeveer hetzelfde uitzien, maar in prijs sterk schelen met de Nederlandse websites. Alle riemen zijn rond de 1cm dik (wisselt tussen 10mm en 13mm). Kan iemand mij het verschil vertellen, of zijn er mensen met ervaring met 1 van deze riemen? En wat is handiger/beter, een riem met een enkele prong of een dubbele?
Kan iemand mij het verschil vertellen, als er al verschil is? Als iemand nog een andere (bij voorkeur Nederlandse) webwinkel weet waar ze goede riemen verkopen hoor ik het graag.

).