- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat lijkt me sterk, ook in NL mag je gewoon je roze pasje/papiertje inleveren als je meer dan 50 km/pu te hard gaat.wtf bij wegmisbruikers was er een keer een buitenlander die ook 1miljoen km/u te hard reed en die moest gewoon een ****ing grote boete betalen, maar zn rijbewijs mocht hij houden
zal weer aan die homofiele fransozen liggen![]()
gelukkig krijgen we op dbb altijd het hartverwarmende medeleven van de moderators![]()
![]()
Dat lijkt me sterk, ook in NL mag je gewoon je roze pasje/papiertje inleveren als je meer dan 50 km/pu te hard gaat.

K*t Fransen. Weigeren om ook maar een woord Engels te leren. Ik hoop dat ze allemaal sterven.

tja als er zo een eikel op hun snelwegen het verkeer in gevaar brengt, praten ze idd opeens geen Engels meer![]()

Iedere inwoner van de EU heeft het recht om tijdens een oplegging van een boete aangesproken of -geschreven te worden in een taal die hij/zij machtig is. Een bekeuring of verklaring die je ondertekend moet je kunnen begrijpen, daar heb je recht op. In principe kun je gewoon voet bij stuk houden en gewoon Nederlands tegen hun praten totdat ze een tolk of Nederlandstalige formulieren geregeld hebben.
Wat een brave burgers weer hier. Een 80-jarige die zich houdt aan de maximumsnelheid is gevaarlijker dan iemand die 's nachts op een lege snelweg 200 rijdt. Wat kan er misgaan dat bij 130 niet mis kan gaan? Met 200 blijf je tenminste wakker.
zoals reeds gezegd, wie zen gat verbrand moet op de blaren zitten..
en als je de franse taal wat machtig bent kan je je er inderdaad soms nog uitlullen, wij waren zo eens door het rood licht gereden in Rijms en na wat grappen en grollen in het frans mochten we gewoon doorrijden

haha