Fitness Seller

Rijbewijs kwijt+750 euro boete frankrijk

WHAHAHAHAHA!!

Goed voor je, met je 200 km/pu.

Wat een brave burgers weer hier. Een 80-jarige die zich houdt aan de maximumsnelheid is gevaarlijker dan iemand die 's nachts op een lege snelweg 200 rijdt. Wat kan er misgaan dat bij 130 niet mis kan gaan? Met 200 blijf je tenminste wakker.

Wel jammer dat je een bekeuring krijgt maar dat is nu eenmaal het risico van het vak. Vind €750 nog meevallen eigenlijk voor 62 te hard. Wel goed dat ik nu weet dat ze 's nachts ook flitsen ik ga donderdagnacht die kant op.

zoals reeds gezegd, wie zen gat verbrand moet op de blaren zitten..

en als je de franse taal wat machtig bent kan je je er inderdaad soms nog uitlullen, wij waren zo eens door het rood licht gereden in Rijms en na wat grappen en grollen in het frans mochten we gewoon doorrijden

wtf bij wegmisbruikers was er een keer een buitenlander die ook 1miljoen km/u te hard reed en die moest gewoon een ****ing grote boete betalen, maar zn rijbewijs mocht hij houden:dunno:

zal weer aan die homofiele fransozen liggen:)

wtf bij wegmisbruikers was er een keer een buitenlander die ook 1miljoen km/u te hard reed en die moest gewoon een ****ing grote boete betalen, maar zn rijbewijs mocht hij houden:dunno:

zal weer aan die homofiele fransozen liggen:)
Dat lijkt me sterk, ook in NL mag je gewoon je roze pasje/papiertje inleveren als je meer dan 50 km/pu te hard gaat.

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

gelukkig krijgen we op dbb altijd het hartverwarmende medeleven van de moderators :o :rolleyes:

Dat is hetzelfde medeleven die een inbreker krijgt als hij tijdens een inbraak door de hond des huizes word gebeten.

Dat lijkt me sterk, ook in NL mag je gewoon je roze pasje/papiertje inleveren als je meer dan 50 km/pu te hard gaat.

dat is het probleem met dingen gewoon uit je duim zuigen, vroeg of laat kom je altijd wel iemand tegen die er wel iets van kent:(

Vorige week ook teruggekomen uit Frankrijk en heb ze meerdere keren zien staan naast de bruggetjes met hun Subaru en hun lasergun :)
Lullig voor je, maar met 191km/h weet je gewoon dat je illegaal bezig bent.
En trouwens daar moet je geen 200pk voor hebben, mijn logge Volvo kan dat ook.

Iedere inwoner van de EU heeft het recht om tijdens een oplegging van een boete aangesproken of -geschreven te worden in een taal die hij/zij machtig is. Een bekeuring of verklaring die je ondertekend moet je kunnen begrijpen, daar heb je recht op. In principe kun je gewoon voet bij stuk houden en gewoon Nederlands tegen hun praten totdat ze een tolk of Nederlandstalige formulieren geregeld hebben.

Als je tijd genoeg hebt is dit wel de oplossing ja, kan je lekker een nachtje zitten en dan wordt je de volgende dag geholpen in het NL.

geowned door een scooby-do :roflol:

Wel vreemd dat mensen dit op een lege snelweg als een halsmisdaad zien terwijl het in Duitsland gewoon mag, ook als er wel verkeer is.

Wat een brave burgers weer hier. Een 80-jarige die zich houdt aan de maximumsnelheid is gevaarlijker dan iemand die 's nachts op een lege snelweg 200 rijdt. Wat kan er misgaan dat bij 130 niet mis kan gaan? Met 200 blijf je tenminste wakker.

Waarom zou je wakker blijven als je sneller rijdt?

zoals reeds gezegd, wie zen gat verbrand moet op de blaren zitten..

en als je de franse taal wat machtig bent kan je je er inderdaad soms nog uitlullen, wij waren zo eens door het rood licht gereden in Rijms en na wat grappen en grollen in het frans mochten we gewoon doorrijden

het verschil tussen nederlanders en belgen ;)

Terug
Naar boven