Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Vuurwerk zoeken en lege blikjes rapen, toch nuttig werk?Whaha, die politie heeft ook echt niets beters te doen he.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vuurwerk zoeken en lege blikjes rapen, toch nuttig werk?Whaha, die politie heeft ook echt niets beters te doen he.
Whaha, die politie heeft ook echt niets beters te doen he.

Er zijn bepaalde gebieden waar je gewoon mag drinken, die zijn vastgesteld voor zwervers bijvoorbeeld hier is dat buiten de bebouwde kom
Dus jij wil eigenlijk gewoon graag als zwerver worden aangezien?

Bedoel je daarmee dat je geen vaste woon- of verblijfplaats hebt?

nee horBewaken van de openbare orde, in die boerendorpen is dat wel nodig ook!!![]()
![]()
) en mischien nog een hele auto,
-- edit, drinken in het openbaar mag, maar in dit geval was Jokkebrok boven de grens van wat toegestaan is. Dus dronken volgens de wet, dat is niet toegestaan.
hahaha, ik moest effe lachen na je verhaal hoor.
blikken bier op straat opdrinken, sorry hoor maar dat doen toch alleen zwervers?
Drinken op straat mag in mijn woonplaats in elk geval niet, kost je 50 euro. Volgens mij valt dit onder een plaatselijke verordening.
Jij maakt nog eens wat mee hé.. van vechtpartijen met riemen tot bierdrinken op afgelegen plekjes waar het zwart ziet van de politie en dan een boete persoonlijk thuis overhandigd krijgen... ach.. je doet je naam weel eer aan zeg maar.. alléén weinig fantasie vind ik zelf.. maar dat is persoonlijke smaak...
Ik dacht dat hij ging pissen, maar hij zat dus rond te speuren naar een leeg blik bier..
ik houd nu al van die gasten
Zulke politieagenten mogen ze wel meer hebben hier in Nederland, hoe vaak ik wel niet voor fietsen zonder licht er onderuit kom.. is niet grappig meer... nooit bekeuring gehad en fiets al jaren zonder licht.