Fitness Seller

Net een Boete gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn bepaalde gebieden waar je gewoon mag drinken, die zijn vastgesteld voor zwervers bijvoorbeeld hier is dat buiten de bebouwde kom

Bedoel je daarmee dat je geen vaste woon- of verblijfplaats hebt?

Waarom kan je niet gewoon thuis drinken dan?

Dat was eigelijk ook de bedoeling, ik heb me lesje wel geleerd na 2 maal een boete voor drinken op straat te hebben gehad. Wij staan meestal met een groep wat gezellig te drinken en wat te ouwehoeren onder elkaar.

en dat moeten wij geloven?
JOKKEBROK!

Bewaken van de openbare orde, in die boerendorpen is dat wel nodig ook!! ;) :D
nee hor
een paar gasten en ik gaan vanaaf ff flinks de bloemetje's buiten zetten.
er staan al 2 grote bulten van hout van wel 3 meter hoor
en straks ook nog hoop auto banden erbij (dat gaat roken jongen :D) en mischien nog een hele auto,
maar hier is nog geen woud gesignaleerd.
we redden onszelf wel :D

-- edit, drinken in het openbaar mag, maar in dit geval was Jokkebrok boven de grens van wat toegestaan is. Dus dronken volgens de wet, dat is niet toegestaan.

Drinken op straat mag in mijn woonplaats in elk geval niet, kost je 50 euro. Volgens mij valt dit onder een plaatselijke verordening.

Wat een verhaal vent...

hahaha, ik moest effe lachen na je verhaal hoor.

blikken bier op straat opdrinken, sorry hoor maar dat doen toch alleen zwervers?

hahaha, ik moest effe lachen na je verhaal hoor.

blikken bier op straat opdrinken, sorry hoor maar dat doen toch alleen zwervers?

Wat een gelul zeg. Het is nu niet bepaald de tijd van het jaar, maar in de zomer mag ik toch graag een biertje drinken in een park of langs de waterkant.

Drinken op straat mag in mijn woonplaats in elk geval niet, kost je 50 euro. Volgens mij valt dit onder een plaatselijke verordening.

Volgens mij is het sowieso verboden, maar zijn er gedoogzones. Buiten bebouwde kommen en bepaalde grachten. Weet in ieder geval dat in bv leiden je buiten de singel mag drinken. Dat zal overal anders zijn en in geval van topicmaker dus buiten de bebouwde kom.

Jij maakt nog eens wat mee hé.. van vechtpartijen met riemen tot bierdrinken op afgelegen plekjes waar het zwart ziet van de politie en dan een boete persoonlijk thuis overhandigd krijgen... ach.. je doet je naam weel eer aan zeg maar.. alléén weinig fantasie vind ik zelf.. maar dat is persoonlijke smaak...

Jij maakt nog eens wat mee hé.. van vechtpartijen met riemen tot bierdrinken op afgelegen plekjes waar het zwart ziet van de politie en dan een boete persoonlijk thuis overhandigd krijgen... ach.. je doet je naam weel eer aan zeg maar.. alléén weinig fantasie vind ik zelf.. maar dat is persoonlijke smaak...

Tja tis wel echt zo helaas

Ik dacht dat hij ging pissen, maar hij zat dus rond te speuren naar een leeg blik bier..

:roflol: ik houd nu al van die gasten :heart: :heart: :heart: Zulke politieagenten mogen ze wel meer hebben hier in Nederland, hoe vaak ik wel niet voor fietsen zonder licht er onderuit kom.. is niet grappig meer... nooit bekeuring gehad en fiets al jaren zonder licht.

Ik heb nog nooit gehoord van agenten die een mini bij je thuis kwamen bezorgen. Daarnaast is je verhaal best slecht. Het klinkt behoorlijk wanhopig over dat drinken.

Terug
Naar boven