MuscleMeat

Rijbewijs kwijt+750 euro boete frankrijk

Wel vreemd dat mensen dit op een lege snelweg als een halsmisdaad zien terwijl het in Duitsland gewoon mag, ook als er wel verkeer is.

Ah, omdat het in Duitsland mag is het in Frankrijk ook ok. Duidelijk. Klinkt op zich wel logisch idd.

Dbb'ers rijden nooit te hard, dat blijkt wel weer.

Omdat je dan meer dan 3% van je hersencapaciteit nodig hebt. 130 op een lege weg is zo ontzettend saai.

Je reactievermogen neemt sterk af in donkerheid ;) .

Wel vreemd dat mensen dit op een lege snelweg als een halsmisdaad zien terwijl het in Duitsland gewoon mag, ook als er wel verkeer is.

Ongelukken die boven 130 km/h gebeuren worden niet voor 100% door de verzekering gedekt.

In Albanie is coïtus met 14 jarigen geen probleem, moet hier dus ook kunnen!

Ok Duitsland en Albanië zijn natuurlijk volledig vergelijkbaar.

Als jullie het normaal vinden om iets crimineel te vinden wat 100 kilometer verder op heel normaal is prima...

Mijn vrouw stond vanmorgen te praten met de buurman, schijnt dat je in bepaalde landen je vrouw daarvoor lens mag slaan. Heb ik wat te doen vanavond!

Als jullie het normaal vinden om iets crimineel te vinden wat 100 kilometer verder op heel normaal is prima...

In duitsland weten andere weggebruikers dat er iemand met 200 langs kan komen en in andere landen niet.
Daarom is het veel gevaarlijker in een ander land en dus vind ik het niet raar dat dit 100 km verderop strafbaar is.

Verder zijn ook de wegen in duitsland waar je harder mag 'speciale' wegen die extra vlak zijn.

Moet je maar eens een special kijken over de autobahn en dan weet je waarom je daar veilig 200 km kan rijden.

Regels zijn regels of ga jij morgen even een joint opsteken op het Drielandenpunt en loop je daarna eerst Duitsland in en daarna nog even Belgie in en kom je aan met het argument dat het in Nederland wel mag? Gewoon als voorbeeld omdat je waarschijnlijk er toch niet voor gepakt wordt maar wat hebben de regels van een land nog voor nut als je deze mag relateren aan die van een ander land?

Ik zou het toejuichen als alle (verkeers)regels in alle Europese landen wat meer gelijkgetrokken zouden worden.

Ja dat is prima, maar de volgende mag ik kapot gooien he.

In duitsland weten andere weggebruikers dat er iemand met 200 langs kan komen en in andere landen niet.
Daarom is het veel gevaarlijker in een ander land en dus vind ik het niet raar dat dit 100 km verderop strafbaar is.

Verder zijn ook de wegen in duitsland waar je harder mag 'speciale' wegen die extra vlak zijn.

Moet je maar eens een special kijken over de autobahn en dan weet je waarom je daar veilig 200 km kan rijden.

Ik ga er van uit dat net zo min als in Duitsland je iemand die 100 rijdt met 200 gaat inhalen. De autoroute de soleil in Frankrijk is trouwens net zo geschikt voor 200 als de autobahn.

Verkapt "zie mij een dikke auto hebben" topic.

:rolleyes:

omdat hij 200 rijd trek je direct die conclusie? er rijden de grootste rammelbakken rond op de weg die 200+ halen mate

maare @ threadstarter.... shit happens, als je te hard rijd maak je een keuze waarvan je de consequenties kent.

Ik ga er van uit dat net zo min als in Duitsland je iemand die 100 rijdt met 200 gaat inhalen. De autoroute de soleil in Frankrijk is trouwens net zo geschikt voor 200 als de autobahn.

iemand die in duitsland 100 rijd weet dat er iemand hem kan inhalen met 200
iemand in nederland die 100 rijd verwacht niet dat er iemand met 200 aan kan komen.

en over die weg, toch even de special kijken dus:rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

Regels zijn regels of ga jij morgen even een joint opsteken op het Drielandenpunt en loop je daarna eerst Duitsland in en daarna nog even Belgie in en kom je aan met het argument dat het in Nederland wel mag? Gewoon als voorbeeld omdat je waarschijnlijk er toch niet voor gepakt wordt maar wat hebben de regels van een land nog voor nut als je deze mag relateren aan die van een ander land?

Zoals je stiekem best begreep is overtreden van een regel die in een ander beschaafd land land niet eens bestaat waarschijnlijk niet heel erg ernstig. Je mag er immers van uit gaan dat ze in dat andere nabijgelegen land niet gek zijn.

Een beetje kinderachtig om dan met Albanië op de proppen te komen.

Zoals je stiekem best begreep is overtreden van een regel die in een ander beschaafd land land niet eens bestaat waarschijnlijk niet heel erg ernstig. Je mag er immers van uit gaan dat ze in dat andere nabijgelegen land niet gek zijn.

Een beetje kinderachtig om dan met Albanië op de proppen te komen.

Doe je alleen maar achterlijk of ben je ook achterlijk?!?!

Terug
Naar boven