Justifire
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Zit nu alweer een paar maanden 2 maal per dag rijst met kip te eten.
De laatste tijd ging dit nog aardig door mijn verstand op 0 te zetten en kanen maar
MAAR NU IS DUS ECHT DE MAAT VOL !!
Die rijst is wel oke maar die kip hangt me strot uit (eet hem koud, geen manier om hem op te warmen overdag)
Dus de vraag aan mijn mee-eetertjes op dit board, wat te eten bij/door de rijst met een hoog proteinegehalte ?
Heb vorige week biefstuk geprobeert, was zeker lekker dus die zal ik regelmatig gebruiken, maar voordat ook dat een sleur word graag nog wat ideeen.
Tonijn is ook geen optie, heb hier denk nog 20 blikken staan en gebruik ze nu maar voor de visite
beetje ketchup erdoor, heerlijk op toastjes, nee dank je nemen jullie maar, ik doe ff niet mee (justi rent naar het toilet)
Dus kom maar op met de tips, ik heb honger!
De laatste tijd ging dit nog aardig door mijn verstand op 0 te zetten en kanen maar

MAAR NU IS DUS ECHT DE MAAT VOL !!

Die rijst is wel oke maar die kip hangt me strot uit (eet hem koud, geen manier om hem op te warmen overdag)
Dus de vraag aan mijn mee-eetertjes op dit board, wat te eten bij/door de rijst met een hoog proteinegehalte ?
Heb vorige week biefstuk geprobeert, was zeker lekker dus die zal ik regelmatig gebruiken, maar voordat ook dat een sleur word graag nog wat ideeen.
Tonijn is ook geen optie, heb hier denk nog 20 blikken staan en gebruik ze nu maar voor de visite
beetje ketchup erdoor, heerlijk op toastjes, nee dank je nemen jullie maar, ik doe ff niet mee (justi rent naar het toilet)Dus kom maar op met de tips, ik heb honger!

oja huttekase kun je ook door je salade mengen....neeem dan de combi zalm uit blik en huttekase is echt lekker