XXL Nutrition

Riool journalisten .....

Dianobol, boldeone :roflol:

Rattengif en autolak?:o Eerste x dat ik dat hoor

Als dat Murat op de foto is dan raad ik hem aan om deftig te gaan trainen. Jesus!!!!!

Heb er al veel geweten die stonken mannen en vrouwen. Leek toch niet dat die aan de AAS zaten :)

En wie injecteerd er of laat er nu naalden en spuiten achter in de gym? Zulke mong*len zouden ze slaag moeten geven.

Wat is Dianobol?

18kg spier in 12 weken lol

De reacties onder het artikel zijn ook leuk.

niveau is weer hoog

Rattenvergif? Zou dat nog altijd gaan over IGF jaren geleden. Daar hadden ze toen ook rattenvergif in gevonden. Dat de meeste spullen op de zwarte markt niet zuiver zijn, ondergedoseerd of een ander anabool bevatten, daar twijfel ik niet aan. Dr Ronde die de anabolen van zijn patienten onderzoekt, heeft dat ook bevestigd. Voor de rest altijd overdreven natuurlijk. Ik zou (moest ik nog gebruiken) ook geen UG spul meer kopen. Vooral omdat de basisstoffen uit China komen. Oostblokspul zou ik ook niet vertrouwen. Ik weet dat de farmaceutische industrie ook grondstoffen uit China laat komen maar dat zijn Chinese leveranciers (en zo zijn er niet veel) die een speciale vergunning hebben om aan de EU te leveren en wiens producten regelmatig gekeurd worden.

jonge jonge jonge.. en dit is precies waarom je tegenwoordig gewoon beter voorzichtig kan zijn tegen over wie je open bent over je gebruik.. mensen kijken echt naar aas gebruikers alsof het duivels zijn.. en die reacties daaronder krijg ik werkelijk aids van. 2 vrienden verloren aan aas, alsjeblieft man....

Aaaaah, Dianobol. Wie is er geen monster van geworden?

Een sensatieartikel gericht op zoveel mogelijk lezers trekken. Voorheen waren de regionale kranten eigendom van Wegener maar dat was een aflopende zaak. De Persgroep heeft het vorig jaar(?) overgenomen en probeert nu aan een dood paard te trekken.

In de basis vind ik het een goede zaak dat ze de gevaren willen aankaarten en mensen willen voorlichten. Maar, doe het dan wel correct.

Rattenvergif? Zou dat nog altijd gaan over IGF jaren geleden. Daar hadden ze toen ook rattenvergif in gevonden. Dat de meeste spullen op de zwarte markt niet zuiver zijn, ondergedoseerd of een ander anabool bevatten, daar twijfel ik niet aan. Dr Ronde die de anabolen van zijn patienten onderzoekt, heeft dat ook bevestigd. Voor de rest altijd overdreven natuurlijk. Ik zou (moest ik nog gebruiken) ook geen UG spul meer kopen. Vooral omdat de basisstoffen uit China komen. Oostblokspul zou ik ook niet vertrouwen. Ik weet dat de farmaceutische industrie ook grondstoffen uit China laat komen maar dat zijn Chinese leveranciers (en zo zijn er niet veel) die een speciale vergunning hebben om aan de EU te leveren en wiens producten regelmatig gekeurd worden.

Niks mis met een goed UG lab.

Zie anaboliclab.com.

Ik vind het artikel eigenlijk wel meevallen in vergelijking met de andere zooi die hier al voorbij kwam. Omerta is nog steeds de beste keuze wat mij betreft.

Ik snap niet waarom die mong*len die er meestal zelf gene ene f**k van kennen hun verhaal moeten doen in de krant.

‘Riooljournalistiek’, nogal overdreven of niet? Is niet echt een slecht stuk imo en ik denk dat het nodig is dat er ruchtbaarheid gegeven wordt aan het grote ge-/misbruik van steroïden

Zit wel een kern van waarheid in. Ging voor de verandering eens een keer op vrijdagavond rond middennacht trainen bij de basic fit. Viel gelijk met mn neus in de boter. Marokkaantjes die in groepsverband anabolen bij elkaar inspuiten. En vervolgens een grote teringzooi achterlaten. Doe dat dan lekker thuis waar fatima je zooi op kan ruimen. Op de een of andere manier trekt goedkoop altijd de meest achterlijke figuren aan.

Zit wel een kern van waarheid in. Ging voor de verandering eens een keer op vrijdagavond rond middennacht trainen bij de basic fit. Viel gelijk met mn neus in de boter. Marokkaantjes die in groepsverband anabolen bij elkaar inspuiten. En vervolgens een grote teringzooi achterlaten. Doe dat dan lekker thuis waar fatima je zooi op kan ruimen. Op de een of andere manier trekt goedkoop altijd de meest achterlijke figuren aan.

WTF!!!!!! :eek:

Terug
Naar boven