- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ook, RIP rich en Dallas

Rattenvergif? Zou dat nog altijd gaan over IGF jaren geleden. Daar hadden ze toen ook rattenvergif in gevonden. Dat de meeste spullen op de zwarte markt niet zuiver zijn, ondergedoseerd of een ander anabool bevatten, daar twijfel ik niet aan. Dr Ronde die de anabolen van zijn patienten onderzoekt, heeft dat ook bevestigd. Voor de rest altijd overdreven natuurlijk. Ik zou (moest ik nog gebruiken) ook geen UG spul meer kopen. Vooral omdat de basisstoffen uit China komen. Oostblokspul zou ik ook niet vertrouwen. Ik weet dat de farmaceutische industrie ook grondstoffen uit China laat komen maar dat zijn Chinese leveranciers (en zo zijn er niet veel) die een speciale vergunning hebben om aan de EU te leveren en wiens producten regelmatig gekeurd worden.
Roidrage?Ik snap niet waarom die mong*len die er meestal zelf gene ene f**k van kennen hun verhaal moeten doen in de krant.

Ik snap niet waarom die mong*len die er meestal zelf gene ene f**k van kennen hun verhaal moeten doen in de krant.

De rest klopt wel.Zit wel een kern van waarheid in. Ging voor de verandering eens een keer op vrijdagavond rond middennacht trainen bij de basic fit. Viel gelijk met mn neus in de boter. Marokkaantjes die in groepsverband anabolen bij elkaar inspuiten. En vervolgens een grote teringzooi achterlaten. Doe dat dan lekker thuis waar fatima je zooi op kan ruimen. Op de een of andere manier trekt goedkoop altijd de meest achterlijke figuren aan.