XXL Nutrition

Riool journalisten .....

Zit wel een kern van waarheid in. Ging voor de verandering eens een keer op vrijdagavond rond middennacht trainen bij de basic fit. Viel gelijk met mn neus in de boter. Marokkaantjes die in groepsverband anabolen bij elkaar inspuiten. En vervolgens een grote teringzooi achterlaten. Doe dat dan lekker thuis waar fatima je zooi op kan ruimen. Op de een of andere manier trekt goedkoop altijd de meest achterlijke figuren aan.

Basic Vial bedoel je

Rattenvergif? Zou dat nog altijd gaan over IGF jaren geleden. Daar hadden ze toen ook rattenvergif in gevonden. Dat de meeste spullen op de zwarte markt niet zuiver zijn, ondergedoseerd of een ander anabool bevatten, daar twijfel ik niet aan. Dr Ronde die de anabolen van zijn patienten onderzoekt, heeft dat ook bevestigd. Voor de rest altijd overdreven natuurlijk. Ik zou (moest ik nog gebruiken) ook geen UG spul meer kopen. Vooral omdat de basisstoffen uit China komen. Oostblokspul zou ik ook niet vertrouwen. Ik weet dat de farmaceutische industrie ook grondstoffen uit China laat komen maar dat zijn Chinese leveranciers (en zo zijn er niet veel) die een speciale vergunning hebben om aan de EU te leveren en wiens producten regelmatig gekeurd worden.

HG vind je tegenwoordig bijna niet meer. Verder ben ik benieuwd of de anabolen die Dr De Ronde heeft onderzocht verkeerd gedoseerd zijn en/of onzuiver. Verkeerd gedoseerd, dat weet iedereen wel maar ik heb toch nooit last gehad van ziekteverschijnselen omdat ik iets onzuiver in mijn lichaam gespoten zou hebben.

Wat die doseringen betreft: ik gebruikte verschillende merken en heb duidelijk verschil gemerkt qua gains tussen merk a en b, maar er zat altijd wel iets van werkzame stof in maar bij sommige gear ging het gainen gewoon een stuk sneller en gemakkelijker.

HG vind je tegenwoordig bijna niet meer. Verder ben ik benieuwd of de anabolen die Dr De Ronde heeft onderzocht verkeerd gedoseerd zijn en/of onzuiver. Verkeerd gedoseerd, dat weet iedereen wel maar ik heb toch nooit last gehad van ziekteverschijnselen omdat ik iets onzuiver in mijn lichaam gespoten zou hebben.

Wat die doseringen betreft: ik gebruikte verschillende merken en heb duidelijk verschil gemerkt qua gains tussen merk a en b, maar er zat altijd wel iets van werkzame stof in maar bij sommige gear ging het gainen gewoon een stuk sneller en gemakkelijker.

HG dan moet je het al rechtstreeks van de apotheek hebben. HG van één of andere dealer is ook vaak fake.

HG dan moet je het al rechtstreeks van de apotheek hebben. HG van één of andere dealer is ook vaak fake.

Klopt, vandaar dat je dan beter wat research doet en van een degelijk ug lab koopt :)

Schommelingen in dosering tussen batch a en b kunnen dan wel voorkomen maar de goede merken zijn redelijk stabiel qua kwaliteit

Terug
Naar boven