AndroidHealthClinic

ripped to shreds dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is toch 40 dollar??

volgens mij stat euro-dollar nu 1,30 ofzo

dus :

40/1.3= ongeveer 30 euries

of zit ik nu met de koers helemaal fout:p

BBnoel zei:
hij is toch 40 dollar??

volgens mij stat euro-dollar nu 1,30 ofzo

dus :

40/1.3= ongeveer 30 euries

of zit ik nu met de koers helemaal fout:p

ik dacht meer aan 2 euro :D dus: 20 eurie :) niet dat dat ooit gaat gebeuren maargoed... downloaden dus!

Kleine afzetmarkt is bullshit, zolang die prijzen zo hoog blijven zal er ook nooit een groei in de afzetmarkt komen !

Ja, ik wil hem echt wel eens zien maar ik denk idd ook dat die echt duur is :(

De film van Ronnie Coleman vind ik echt te gek. Die motiveert je ook echt, zoals sommigen zeggen. Maar onlangs heb ik die van Jay Cutler ook gezien en dat was een stuk minder. Die is echt saai en dat 3 dvd's lang. Dennis James is trouwens ook wel aardig om te zien.

Overigens vind ik die prijs ook echt veel te hoog voor die home made video's. Die dingen worden met een goedkope camera gemaakt, geluid is vaak slecht (check Ronnie's dvd in de auto) en ze gebruiken effecten die je tegenwoordig in de meeste huis-, tuin- en keukenprogramma's tegenkomt.

Daar ga ik dus echt geen 40 euri voor neertellen en ja, dan wordt downloaden een stuk aantrekkelijker. Ik weet dat het niet netjes is, maar ja. Trouwens, ik heb een keer een origineel gekocht van de Olympia 1998 in een hoog aangeschreven winkel. Kostte me ook iets van 30 euro (omgerekend). Bekijk ik later de band en het hoesje nog eens, blijkt dat ik ook gewoon een kopie in mijn handen heb. Lekker dan!!!

Maar goed, ik wacht in spanning af op de nieuwe video van Cutler.

vind dat slechte geluid in ronnie's auto wel vet. Van die hardcore rap en dikke bas :) in die hummer van hem

vind dat slechte geluid in ronnie's auto wel vet. Van die hardcore rap en dikke bas in die hummer van hem

Is misschien wel vet, maar voor een film die de hele wereld over gaat, verwacht ik wel dat het geluid op zijn minst goed is. Je kunt je tv niet eens hard zetten, want het klinkt voor geen meter.

saint zei:
De film van Ronnie Coleman vind ik echt te gek. Die motiveert je ook echt, zoals sommigen zeggen. Maar onlangs heb ik die van Jay Cutler ook gezien en dat was een stuk minder. Die is echt saai en dat 3 dvd's lang. Dennis James is trouwens ook wel aardig om te zien.

Die eerste van DJ vond ik leuk, maar Back To Basics vind ik echt helemaal niks. Veel geschreeuw...

saint zei:
Is misschien wel vet, maar voor een film die de hele wereld over gaat, verwacht ik wel dat het geluid op zijn minst goed is. Je kunt je tv niet eens hard zetten, want het klinkt voor geen meter.

Klopt wat je zegt, maar ik persoonlijk vind het vet uitkomen!

axestream zei:
Die eerste van DJ vond ik leuk, maar Back To Basics vind ik echt helemaal niks. Veel geschreeuw...

Bodybuilding is schreeuwen...

Welcome to the club ;)

Voor de rest is ripped to shreds ook al op internet te vinden. Ik hoop m vanavond te kunnen zien :) Als het bevalt koop ik de dvd ook wel (betere kwali etc. )

Laatst bewerkt:
Voor de rest is ripped to shreds ook al op internet te vinden. Ik hoop m vanavond te kunnen zien Als het bevalt koop ik de dvd ook wel (betere kwali etc. )

Wat?! heb je hem nu al kunnen vinden? Da's snel. Mazzel dat Harry van het board is vertrokken, want anders zou hij door het lint gaan. :)

Dat over die kwaliteit klopt niet helemaal, want van Ronnie Coleman, Dennis James en Jay Cutler waren laatst nog de volledige dvd's beschikbaar. Geen tot weinig kwaliteitsverlies dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven