XXL Nutrition

Rippetoe gewichten

Murrray

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
72kg
Mensen,

Ik ben al een tijdje bezig met Rippetoe, en vraag me af hoeveel gewicht je eigenlijk moet gebruiken voordat je echt mooi gespierd word, en dan meer een soort van beachboy look.
En wat zijn een beetje redelijke gewichten voor de bent over raise om achterkant schouders te trainen?

Bedankt!

Mensen,

Ik ben al een tijdje bezig met Rippetoe, en vraag me af hoeveel gewicht je eigenlijk moet gebruiken voordat je echt mooi gespierd word, en dan meer een soort van beachboy look.
En wat zijn een beetje redelijke gewichten voor de bent over raise om achterkant schouders te trainen?

Bedankt!

Verschilt per persoon.

Lol, weer zo'n vraag.

Voeding + goed hard trainen met progressieve overload zal er voor kunnen zorgen dat je komende zomer zeker gespierder gaat zijn?

Ik zou toch proberen om naar de 90kg bp, 120kg sq en 150kg dl te gaan met rippetoe?

• Topic Starter Topic Starter
WTF? 90 kilo BP?
Ik ben meer aan het trainen voor normaal gespierd, hoef geen beer te worden ;)

Dus wat voor gewichten zijn dat meestal? Liever geen haantjes gedrag van kijk eens
wat ik kan maar gewoon eerlijk..

2 x de helft

WTF? 90 kilo BP?

Dus wat voor gewichten zijn dat meestal? Liever geen haantjes gedrag van kijk eens

Zoals ik al eerder zei, verschilt dat per persoon. En wat is "normaal gespierd"?

En stel je voor dat het antwoord 3.14 is. Wat dan? Welk antwoord verwacht je?

Ga gewoon trainen, het is mooi dat je nadenkt, maar dit zet weinig zoden aan de dijk.

WTF? 90 kilo BP?

:roflol: zo wordt je echt geen beer hoor. ik vind het altijd zo'n onzin als mensen zeggen dat ze niet te groot willen worden. dan vraag ik jou dit: heb je ooit iemand gezien die zichzelf te groot vond?

Met dit schema ga jij sowieso geen beer worden, dus maak je maar niet druk!

Als je echt graag een mooi beachboy fysiekje wil, moet je helemaal geen rippetoe doen.

WTF? 90 kilo BP?

90 kilo bench is echt niet veel...

Voor beachboy look moet je ook hard knallen.
hoe zwaar maakt niet uit als het maar voor JOU zwaar is en goed afwisselen qua intensiteit en volume.. dus reps / sets / hoeveelheid van je 1RM afwisselen.

WTF? 90 kilo BP?

Lol whut, je doet toch rippetoe, waar je probeert om elke keer net wat meer te doen? Dan ja, inderdaad 90kg, aangezien ik na mijn enige periode rippetoe van 6 maanden op 95kg bp, 140kg sq en 175kg dl kwam.

De lifts gaan niet even hard voor iedereen met starting strength, zo geweldig is het niet. Meestal zie ik op bench press zelfs maar 60 lukken. 80 is gemiddeld denk ik.

Bij jou werkte het dus echt goed.

Echte beachboys gaan pas in april trainen, bicep en borst

WTF? 90 kilo BP?

Met 90kg bench pressben je geen massamonster. Ik kan er van getuigen, ben momenteel mijn bench press volume met 90kg aan het uitbreiden naar 10reps. Je ziet amper dat ik train.

Edit: eveneens kun je niet zeggen vanaf zulke bench press/squat/deadlift ga je een beach boy fysiek hebben, zoveel kg's erbij zijn een fitness model fysiek, en nog eens x kg's erbij is een bodybuilder fysiek. Dat is voor iedereen anders. Sommige gasten zien er al redelijk beach boy en ripped uit zonder een gewicht te tillen. Veel hangt af van je bf% en de aanhechtingen. Dus om je vraag te beantwoorden, je moet gewoon trainen totdat je gelukkig bent; En zoals iemand zei zorg voor wat men in het jargon progressive overload noemt.

Laatst bewerkt:
Hoge bench betekent inderdaad niet gelijk een grote borst.

WTF? 90 kilo BP?

wat denk je zelf, dat je plotseling een beer word? mensen denken soms echt dat als ze te zware gewichten pakken dat ze "veelste" groot worden, schei uit joh. Net zoiets met de meeste meisjes en krachttraining die denken dat ze een zwaargewicht bodybuilder worden

• Like
Waarderingen: DG80
wat denk je zelf, dat je plotseling een beer word? mensen denken soms echt dat als ze te zware gewichten pakken dat ze "veelste" groot worden, schei uit joh. Net zoiets met de meeste meisjes en krachttraining die denken dat ze een zwaargewicht bodybuilder worden

Was t maar zo makkelijk :(

Terug
Naar boven