MuscleMeat

Rippetoe (kan dit?)

Ano_83_77

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
99
Lengte
1m96
Massa
129kg
Vetpercentage
15%
Door een gebrek aan tijd heb ik de afgelopen week niet kunnen trainen. Ik kom net terug van de gym waar ik Squat, Bench, Dead en dips heb gedaan.
Nu zit ik het hele weekend (tot maandag) weer propvol, waardoor ik alleen morgen (vrijdag) zou kunnen trainen. Ik heb er echt een hekel aan om trainingen te missen.Zit er dus aan te denken om morgen toch te gaan en mn B dag aan te pakken, maar dan wel zonder de squat..

Wat denken jullie? Doen of Skippen?

Laatst bewerkt:
Gewoon een volwaardige training incl squats zou ik doen. Is toch een leuke uitdaging voor die ene keer. (+ je hebt 2 dagen om te herstellen)

Laatst bewerkt:
2 Dagen achter elkaar squaten lijkt me niet verstandig. Ik weet niet of je de rest wel kan doen, je schouders zullen wel flink belast worden.

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet of twee keer squaten goed zal zijn. De rusttijd tussen vandaag en morgen zal hooguit een uur of 16 zijn, daarbij komt nog dat ik het aankomende weekend totaal zo'n twintig uur op mn benen sta inclusief veel loopwerk. Denk dat mn schouders het opzich wel zullen trekken..

Laatst bewerkt:
Doe anders squat maar 1 werksetje of voel aan hoe het gaat. Hangt er ook een beetje van af hoe je progressie tot nu toe was?

Twee keer sqaut achter elkaar met zo weinig rust is een killer ( uit ervaring). Je spieren hebben niet genoeg rust om te herstellen en dus zul je er niets aan hebben.

Beter niet, 2 dagen na elkaar zwaar gaan op grote compounds is overkill. Je had beter je workout van gisteren dubbel zo intens gedaan, zodat je wat langer tijd nodig had voor herstel.

Gewoon volledige training doen, inclusief squat, je komt er wel achter als het minder gaat, en zo ja, jammer dan. Wel trainen > niet trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Voor morgen toch nog een gaatje kunnen vinden :) Thanks voor de response!

Terug
Naar boven