XXL Nutrition

rippetoe logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hallo,

Zelf doe ik ook rippetoe en ik maak echt goede vooruitgang dus zal bij jouw ook lukken, ik ga je in ieder geval volgen. Veel succes :)

Succes man, ik ga je volgen

Succes! Ben benieuwd! :)

• Topic Starter Topic Starter
htrhrt

Laatst bewerkt:
Ik doe het meestal per 10 kg, bijvoorbeeld ik squat op dit moment ook 60, dan ga ik van 20 (stang) -> 30 -> 40 -> 50 -> 60

Als ik bijvoorbeeld 65 KG zou squatten doe ik hetzelfde alleen dan meteen van 50 KG naar 65 KG maar bij 67,5 KG eerst naar 60 KG en daarna 67,5 KG

Beetje wazig maar ik doe het liefst de warming up op deze manier :p

Maar deadlift en squat even zwaar? Dat klopt niet helemaal, zak je wel echt helemaal door met de squat? Want dat maakt een wereld van verschil.

htrhrt

Laatst bewerkt:
htrhrt

Laatst bewerkt:
Netjes, gewichten zullen spoedig stijgen!

rthrth

Laatst bewerkt:
Ben sinds enkele dagen ook van start gegaan met rippetoe en persoonlijk verkies ik toch een aantal reps meer aan opwarming, ga meestal in 4a5 stappen tot werkgewicht waar ik 3x5 doe.

Voedingsschema: hoeveel tijd tussen maaltijd van 18.30 en workout??
mss toch ietsje vroeger innemen als mogelijk
voor de kwark, probeer er iets door te mengen, noten-fruit-whey om een ander smaakje te bekomen. gaat vlotter binnen...

htrhrt

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je erg zwaar opwarmt, ook bij de bench, vind je het gek dat je het moeilijk rijgt, je kan met gemak 3*5*50, alleen je warmt wel erg veel op..

Met SL deed ik het anders..

1 of 2 sets WU met lager gewicht..

10 * BB
8 * 40
5 * 5 * 55

htrhrth

Laatst bewerkt:
Hoe meer ge eet, hoe meer dat er moet uitkomen ook he. door aanpassing van je eetgewoonten kan er wel wat anders 'uitvloeien' dan je gewoon bent. even afwachten en zien of je lichaam zich aanpast aan de nieuwe gewoontes.

htr

Laatst bewerkt:
enige feedback aub?

niemand...

vraagje: vanaf wanneer mag ik andere oefeningen zoals dips of pullups beginnen toevoegen?

kun je eigenlijk al meteen doen hoor, zou ik ook meteen doen...maar niet meer dan 1 oefening per training.

je kan ook eventueel buikspieroefeningen erbij voegen.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

heb een probleempje...ik heb echt een enorm dikke buik sinds ik begonnen ben...
ik schijt ook precies wat meer (wat wel normaal is zeker) alleen is het niet echt vast, meestal is het een soort mousseschijt :p het is wel nog vast maar gewoon heel zacht
ook ziet het er groen uit....wat mss ligt aan de olijfolie?

anyway ik denk toch dat er genoeg vezel zit in mijn schema? ik eet havermout...rijst, ook nog tussendoor fruit enzo. dus weet niet wat het probleem zou kunnen zijn dat voor mijn gezwollen buik en groene mousseschijt zorgt

olijfolie lijkt mij zoiezo geen aanrader...als je ziet dat 1 glas fruitsap je al meer kcal geeft dan een lepel olijfolie, is mijn keuze snel gemaakt.

je schema is wel inorde hoor, daar niet van.

die dikke buik had ik ook...wat is je vet percentage? als ik jou was zou ik gaan cutten van zodra het je begint te ergeren...bij mij begon het al snel lastig te worden, mijn buik bleek elke week dikker te worde, dus ging ik maar snel cutten...en nu is het aan het minderen:D

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

en maak je niet teveel zorgen over die reacties, ik kreeg in het begin ook geen reacties, maar uiteindelijk gaan flink wat kerels je logje volgen, wat toch een enorme oppepper geeft...komt wel, geen zorgen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven