- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helal!!!In de oertijd knalde het het hardst . Alle ogen gericht op de helende werking van het helal. Ritalin daar gelaten
De werking van het medicijn verlicht alleen als de stimulance in banlance en overeenkomt met meditanceHet enige middel waar ik echt niet tegen kan, ik ga liggen, ik krijg koppijn & begin te kotsen
De werking van het medicijn verlicht alleen als de stimulance in banlance en overeenkomt met meditanceHet enige middel waar ik echt niet tegen kan, ik ga liggen, ik krijg koppijn & begin te kotsen
Banlance!!!11De werking van het medicijn verlicht alleen als de stimulance in banlance en overeenkomt met meditance
De werking van het medicijn verlicht alleen als de stimulance in banlance en overeenkomt met meditance
In de ban van de lance
Dus toch NSB-er?
Van de verkeerde kant dus!!11
Heb je een anus-kuisheidsgordel gekocht? Goed van je kerol
Ik weet het zeker 11 is jou geluks getal
Heb je een brilletje nodig?
Nee, Ritalin dunkt me.
Man/vrouw/whatever. Tegenwoordig maakt het toch niks meer uit. Weinig verschil met klit of lul met de anna's
Je moet eens een wat hogere dunk hebben. Ritalin losstaand
Wie de doden niet met rust laat, zal zeer snel in zijn toekomst de donkere gloed van het duister touwgebonden kwaad ervaren. Staand liggend of .. .. .. vallend.
Wie de doden niet met rust laat, zal zeer snel in zijn toekomst de donkere gloed van het duister touwgebonden kwaad ervaren. Staand liggend of .. .. .. vallend.
Alles herenigd zich met hoe de doden ermee om zullen gaan.
In de naam van de vader, zoon, heilige geest.
Amen!
Satan zal u straffen ...
Alweer?