AndroidHealthClinic

Roa en kuren

roberto22

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Ik heb last gehad van acne op de borst
Heb hier roa voor gekregen ben nu 6 weken bezig waarvan de eerste 4 weken op 20mg ed
En nu 2 weken op 40 mg elke dag. Ik zou dit volgens de dermatoloog 4 maanden moeten pakken.
Nu is de acne vrijwel helemaal weg. Bloedcheck gehad ALAT licht verhoogd 54.

Nu wou ik beginnen met deca sust kuur terwijl ik nog met roa bezig ben.
Zou dit te zwaar zijn voor de lever of denken jullie dat dit wel kan?

Roa op 40mg ed tot eind november

Sust 750
Deca 500
Voor 10 weken + nakuur nolvadex

Januari ga ik naar het buitenland en ben daar niet in de gelegenheid te kuren vandaar mijn vraag.

Volgens mij wordt er wel vaker gekuurd met roa erin, zolang je geen oral erbij pakt.

40mg .. wow ..

• Topic Starter Topic Starter
Niemand ervaring mee?

Het kan wel maar zou het wel minderen dan max 20mg ed beste is 20mg om de dag zo deed ik het nergens last van gehad.

Toen ik 20mg elke dag pakte verbeterde het eigenlijk niet, is pas vanaf ik 40mg ed pak vandaar dat ik dit aan wil houden.

Dan zou ik voorlopig niet kuren. Zeker niet 40mg slikken en kuren veel te link voor je lever. Heb jarenlange ervaring met roa ooit zelf op 120mg gezette. Zou de kuur even uitstellen na roa. Gr

Misschien alternatieven mildere kuur of maakt dat niet uit?

Wel heftig als 20mg niet werkt ! Bij 20mg scheuren mijn mondhoeken al uit elkaar vd droogte. Anders even goed pubmedden naar liver toxicity van roa.

Je moet roa niet als x mg/dag bekijken. Je moet het bekijken in de zin van 200dagen x 40mg = 8000mg roa in het lichaam geweest..
Als dermatologen roa voorschrijven zeggen ze ook dat je zoveel mg in totaal gaat nodig hebben voor de klieren af te remmen. Als het nu weg is, zou je normaal dit makkelijk met 20mg weg moeten kunnen houden.

Heb heel erge cystische acne gehad, en krijg nu geen 1 ontsteking niemeer... Je moet het nu ook niet gaan zoeken en je bloedwaardes doen schommelen als een gek, maarr normaal zou het weg moeten blijven.. al zeker als je nog op 20mg doorneemt.

Hopelijk heb je iets aan mijn ondervindingen ;)

Je moet roa niet als x mg/dag bekijken. Je moet het bekijken in de zin van 200dagen x 40mg = 8000mg roa in het lichaam geweest..
Als dermatologen roa voorschrijven zeggen ze ook dat je zoveel mg in totaal gaat nodig hebben voor de klieren af te remmen. Als het nu weg is, zou je normaal dit makkelijk met 20mg weg moeten kunnen houden.

Heb heel erge cystische acne gehad, en krijg nu geen 1 ontsteking niemeer... Je moet het nu ook niet gaan zoeken en je bloedwaardes doen schommelen als een gek, maarr normaal zou het weg moeten blijven.. al zeker als je nog op 20mg doorneemt.

Bedankt voor je uitleg ! TOP !

Dt is duidelijk maar zijn er mensen die ervaring hebben met deE combinatie?

Dan zou ik voorlopig niet kuren. Zeker niet 40mg slikken en kuren veel te link voor je lever. Heb jarenlange ervaring met roa ooit zelf op 120mg gezette. Zou de kuur even uitstellen na roa. Gr
Dan zal ik de kuur toch maar uitstellen jammer maar gezondheid gaat voor
Bedankt voor de info

Ik heb begin van dit jaar ook roa gekregen op 40mg pd. Heb toen ook aan de Tren 14weken gezeten en mijn bloed werd ook gecheckt.. Heb nooit te horen gekregen dat de waardes dusdanig verhoogd waren. Ik denk dat het wel meevalt. Ik heb geen orals gebruikt toen, btw.

Die vlieger van het nastreven van een cumulatieve doseringen rond de 100 mg/kg lichaamsgewicht, zoals ook aangegeven in de bijsluiter, gaat niet op voor kuurders. Bijna alle kuurders kunnen het af met lage doseringen, circa 20 mg ED/EOD, voor slechts de duur van hun kuur.

TS: niet gaan kuren terwijl je met je roa bezig bent voor je 'normale' (normaal als in, niet veroorzaakt door AAS) acne.

120 mg?? op 80 mg kon ik het al niet meer aan kwa bijwerkingen!

120 mg?? op 80 mg kon ik het al niet meer aan kwa bijwerkingen!

Heb ook een extreme vorm van acne gehad genaamd conglobata ben er gelukkig al jaren vanaaf alleen de litekena niet meer bijwerkingen waren extreem bloedneuzen, droge huid/kapotte lippen zwaar depresief.

Terug
Naar boven