Fitness Seller

Roa en kuren

Heb ook een extreme vorm van acne gehad genaamd conglobata ben er gelukkig al jaren vanaaf alleen de litekena niet meer bijwerkingen waren extreem bloedneuzen, droge huid/kapotte lippen zwaar depresief.

heftig!, ik had ook een vrij erge vorm heel mijn voorhoofd,nek,borst, en rug zat er onder. littekens toch wel? bij mij is vrijwel alles weg getrokken.
ik ken het, bloedneuzen had ik geen last van, maar was wel behoorlijk depresief.
ik kreeg op een gegeven moment zelfs rode vlekken op me armen.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn uislag is veroorzaakt door de aas of proviron van januari of de erna gebruikte clenbuterol ( vloeibaar) 6 weken gebruikt) weet niet door wat. Hiervoor nooit uitslag of puisten..

• Topic Starter Topic Starter
stel ik zou de sust en deca laag doseren, niet op 500deca en 750sust maar stuk lager. (icm met 40mg roa)
Heeft dit zin of reageert mn lichaam hier niet meer of minimaal op omdat ik al hogere dosissen heb gehad?

Die vlieger van het nastreven van een cumulatieve doseringen rond de 100 mg/kg lichaamsgewicht, zoals ook aangegeven in de bijsluiter, gaat niet op voor kuurders. Bijna alle kuurders kunnen het af met lage doseringen, circa 20 mg ED/EOD, voor slechts de duur van hun kuur.

TS: niet gaan kuren terwijl je met je roa bezig bent voor je 'normale' (normaal als in, niet veroorzaakt door AAS) acne.
dit

20mg 2weken in het begin van de kuur en 2weken rond einde/nakuur beetje aankijken puistje hier en daar moet je echt niet meer gaan nemen meer en llang is echt niet nodig met aas acne

ik doe zelf 20mg eod 1weekje en 2weekje rond de nakuur

tijdens die tijden schommelt je hormoonhuishouding ergst

stel ik zou de sust en deca laag doseren, niet op 500deca en 750sust maar stuk lager. (icm met 40mg roa)
Heeft dit zin of reageert mn lichaam hier niet meer of minimaal op omdat ik al hogere dosissen heb gehad?

Eerst acne wegwerken, dan kuren met eventueel onderhoudsdosis roa 20mg ED/EOD.

Terug
Naar boven