MuscleMeat

Roa en Melanotan

Thebo

Cool Novice
Waardering
0
Ik vraag dit puur uit interesse of dit wetenschappelijk kan!

Lees veel mensen over gebruik van roacutane dat ze balen dat ze niet in de zon of zonnebank kunnen vanwege bruine kleur

Daarom is mijn vraag of het mogelijk is Melanotan bruin word injecties erbij te nemen om toch een lekker kleurtje te houden tijdens je roacutane kuur zonder schade op te lopen?

Gr.

Lees veel mensen over gebruik van roacutane dat ze balen dat ze niet in de zon of zonnebank kunnen vanwege bruine kleur

Daarom is mijn vraag of het mogelijk is Melanotan bruin word injecties erbij te nemen om toch een lekker kleurtje te houden tijdens je roacutane kuur zonder schade op te lopen?

Gr.

48 duizend 4 honderd 44 keer woordwaarde bij scrabble .. :p

Ik denk dat je groen wordt

Bij melatonan gebruik moet je nog steeds de zon in toch?!

Ja dat kan. Zelf van de winter tijdens de kuur roa meegeslikt op een lage dosis en melanotan2 dagelijks op 0.6 mg gezet. En zonder UV straling dus. Na een week of twee gingen mensen alweer vragen of ik op vakantie was geweest. Mijn huidtype zit tussen 2 en 3 in.

Gr.

Ik ken niets van roa, maar met melanotan moet je nog altijd in de zon of onder zonnebank om een bruine kleur te krijgen. Al is het maar 5 minuten maar het zal toch moeten.

Weet niet of je met een roa kuur helemaal niet in de zon mag komen, maar als dat zo is dan zou ik de melanotan even uitstellen tot na je roa kuur, want dat gaat geld verspilling zijn.

Terug
Naar boven