AndroidHealthClinic

Roaccutane kuurtje

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
Allohaaa.

İk weeg nu op dit moment 72/73 kg.
İk ben begonnen met een roa kuurtje zonder doktorsvoorschrift...
Heb niet zo een erge puisten maar als ik wat vettigs eer begint het de volgende dag bloeien.
Duss ik ben 2 dagen geleden begonnen met 10 mg..
Maar nu weet ik nou niet hoeveel maanden ik het moet gebruiken?
Of moet ik ernaar kyken of ik nog puisten kryg zoniet stoppen?

Ennuhh maandag heb ik een afspraak bij de huisarts flippie wou me geen roa kuurtje geven omdat het volgens haar nietzo erg is.

Naja iemand een antw op myn vraag?

• Topic Starter Topic Starter
Niemanddd?

niet slim zonder doktersvoorschrift man, met 10mg moet je 3 jaar aan die zooi ofzo.

En ik krijg soms een beetje haaruitval ervan wat kan ik daar aan doen om tegen te gaan?

[Link niet meer beschikbaar] lees dit onderzoek eens.

6 maanden op 20 mg zou voldoende moeten zijn

In de zomer laat je Roa beter liggen, schijnt met zon niet zo goed te zijn.

[Link niet meer beschikbaar]

In de zomer laat je Roa beter liggen, schijnt met zon niet zo goed te zijn.

[Link niet meer beschikbaar]

**** mann echt k*t als je puisten hebt. Beter maandag bespreken met de huisarts anders ga ik echt gek worden.
Wil mijn haren ook nog houden want het veroorzaakt ook haaruitval.
Zelf ook mee gemaakt maandje geleden had ik 30 mg gebruikt voor 2 weken ofzo was ALLES weg. drna gestop kwam het na 2 weken terug:S en haar uitval ja...

ps. Meeste puisten krijg ik na vettig eten en ik wil niet net als een koe alleen maar groente en vis eten.

Je had ook na de 2 weken om de 2-3 dagen 10mg kunnen nemen als zgn onderhoud

Je had ook na de 2 weken om de 2-3 dagen 10mg kunnen nemen als zgn onderhoud

En hoeveel maanden? als het om de 2-3 dagen zou gaan dan?
Ik had wel haaruitval werd er ook bang van wil niet een kale sjonnie zijn..
Zou het dan ook wel haaruitval veroorzaken of niet?

Haaruitval zou kunnen, dat weet ik niet, maar als je doorgaat met e2-3d 10mg is het natuurlijk milder als ed20mg.

Wil mijn haren ook nog houden want het veroorzaakt ook haaruitval.
Zelf ook mee gemaakt maandje geleden had ik 30 mg gebruikt voor 2 weken ofzo was ALLES weg. drna gestop kwam het na 2 weken terug:S en haar uitval ja...

ps. Meeste puisten krijg ik na vettig eten en ik wil niet net als een koe alleen maar groente en vis eten.
- Haaruitval komt zeer zelden voor, minder dan 1 op de 1000, meer dan 1 op de 10.000

- 2 weken is dan ook veel te kort. M'n dermatoloog vertelde dat iedereen een andere cumulatieve dosis nodig heeft (afhankelijk van de ernst), of dit ook echt zo is durf ik niet te zeggen. 8 maanden was voor mij in ieder geval voldoende.

- Het is nog geen enkele keer wetenschappelijk aangetoond dat vet eten meer puistjes als gevolg heeft. Wel zijn er enkele studies geweest die aantoonden dat lactose (uit melk) meer acne tot gevolg kan hebben.

Jonge, flip es niet zo :). Heb et ook gehad, paar maten ook.. Niemand die buiten pijnlijke, uitgedroogde lippen iets als bijverschijnsel gehad heeft. Zeker niet met 10 mg. Ik zelf zat op 30 mg, en dat een 5-tal maanden. Ging even goed en na de roa kwam de acne gewoon weer terug, dus het is geen absolute garantie dat je er van verlost gaat zijn.. Je gaat echt niet op 1, 2, 3 kaal worden. Tijdens het kuurtje is er wel niets van acne meer te merken, bij mij althans niet. Maar als je van je acne af wilt, zou ik toch eerst even langs de dokter gaan. Ik had er een doktersvoorschrift voor nodig en enkele keren bloed laten nemen om et een of et ander te laten controleren. Als de ene arts je geen voorschrift wil geven, ga je gewoon even naar een andere..

- Haaruitval komt zeer zelden voor, minder dan 1 op de 1000, meer dan 1 op de 10.000

- 2 weken is dan ook veel te kort. M'n dermatoloog vertelde dat iedereen een andere cumulatieve dosis nodig heeft (afhankelijk van de ernst), of dit ook echt zo is durf ik niet te zeggen. 8 maanden was voor mij in ieder geval voldoende.

- Het is nog geen enkele keer wetenschappelijk aangetoond dat vet eten meer puistjes als gevolg heeft. Wel zijn er enkele studies geweest die aantoonden dat lactose (uit melk) meer acne tot gevolg kan hebben.

Als ik frituur eet voel ik echt wel na een half uurtje dat me gezicht vettiger word en begint te glimmen.
En de volgende dag BAM heb je die k*t puisten weer...

Ik zelf zat op 30 mg, en dat een 5-tal maanden. Ging even goed en na de roa kwam de acne gewoon weer terug, dus het is geen absolute garantie dat je er van verlost gaat zijn..
Dat is ook 'n vrij lage dosis in principe.
Ik heb 'n half jaar geslikt, 1e maand 40 mg ED, 2e maand 60 mg ED, 3e, 4e, 5e maand 80 mg ED en 6e maand 100 mg ED. Nu 1 1/2 jaar later nog steeds clean overigens.

Als ik frituur eet voel ik echt wel na een half uurtje dat me gezicht vettiger word en begint te glimmen.
En de volgende dag BAM heb je die k*t puisten weer...

Als je toch wilt bodybuilden en je er naar je gevoel acne van krijgt, is het heel simpel:

Beetje wilskracht en uit de frituur blijven ;)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 22:54 ----------

Dat is ook 'n vrij lage dosis in principe.
Ik heb 'n half jaar geslikt, 1e maand 40 mg ED, 2e maand 60 mg ED, 3e, 4e, 5e maand 80 mg ED en 6e maand 100 mg ED. Nu 1 1/2 jaar later nog steeds clean overigens.

Dat was toen de correcte dosis voor mij :). Ik nam het 2-3 jaar geleden, toen woog ik rond de 60 kg, iets minder zelfs. De dermatoloog heeft toen op basis van mijn gewicht de dosis berekend, meen ik mij te herinneren :). Maar ik begrijp je punt ;).

Als je toch wilt bodybuilden en je er naar je gevoel acne van krijgt, is het heel simpel:

Beetje wilskracht en uit de frituur blijven ;)

Ja nee eet al bijna 2 jaar geen frituur alleen heeellll afentoe..
En al mijn voedsel word zo min mogelijk met vet klaargemaakt.
Maar soms **** als ik koekje zie of chips kan ik me niet inhouden.
Maar is al 3 maanden terug dat ik laatst 4 stuks chips ofzo heb gegeten.
Wanneer ik iets lekkers zie wil ik het pakken en dan denk ik van **** focus geen puisten:mad:

Terug
Naar boven