Allohaaa.
İk weeg nu op dit moment 72/73 kg.
İk ben begonnen met een roa kuurtje zonder doktorsvoorschrift...
Heb niet zo een erge puisten maar als ik wat vettigs eer begint het de volgende dag bloeien.
Duss ik ben 2 dagen geleden begonnen met 10 mg..
Maar nu weet ik nou niet hoeveel maanden ik het moet gebruiken?
Of moet ik ernaar kyken of ik nog puisten kryg zoniet stoppen?
Ennuhh maandag heb ik een afspraak bij de huisarts flippie wou me geen roa kuurtje geven omdat het volgens haar nietzo erg is.
Naja iemand een antw op myn vraag?
İk weeg nu op dit moment 72/73 kg.
İk ben begonnen met een roa kuurtje zonder doktorsvoorschrift...
Heb niet zo een erge puisten maar als ik wat vettigs eer begint het de volgende dag bloeien.
Duss ik ben 2 dagen geleden begonnen met 10 mg..
Maar nu weet ik nou niet hoeveel maanden ik het moet gebruiken?
Of moet ik ernaar kyken of ik nog puisten kryg zoniet stoppen?
Ennuhh maandag heb ik een afspraak bij de huisarts flippie wou me geen roa kuurtje geven omdat het volgens haar nietzo erg is.
Naja iemand een antw op myn vraag?

. Heb et ook gehad, paar maten ook.. Niemand die buiten pijnlijke, uitgedroogde lippen iets als bijverschijnsel gehad heeft. Zeker niet met 10 mg. Ik zelf zat op 30 mg, en dat een 5-tal maanden. Ging even goed en na de roa kwam de acne gewoon weer terug, dus het is geen absolute garantie dat je er van verlost gaat zijn.. Je gaat echt niet op 1, 2, 3 kaal worden. Tijdens het kuurtje is er wel niets van acne meer te merken, bij mij althans niet. Maar als je van je acne af wilt, zou ik toch eerst even langs de dokter gaan. Ik had er een doktersvoorschrift voor nodig en enkele keren bloed laten nemen om et een of et ander te laten controleren. Als de ene arts je geen voorschrift wil geven, ga je gewoon even naar een andere..