Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig zijn de psychische bijwerkingen mij volledig ontgaan (sterker nog, voelde me alleen maar beter toen het eenmaal begon weg te trekken). Jammer dat dit niet bij jou het geval is geweest, in ieder geval gefeliciteerd met 'clean' zijn, feels good niet waar?
het keldert je zelfvertrouwen, je voelt heel erg k*t. Vermoeid, slap, lusteloos. Liefst wou ik ganse dagen in bed blijven liggen. Lichte haaruitval had ik ook last van. Heel droge lippen (als in ieder uur met een lippenbalsem je lippen inwrijven), heel droge huid (iedere dag meerdere malen smeren). Spierpijnen, gewrichtspijnen, depressieve gevoelens, ...
Woog 80kg bij aanvang, woog 88kg 5 maand later.. geen spiermassa wel te verstaan.
Als ik frituur eet voel ik echt wel na een half uurtje dat me gezicht vettiger word en begint te glimmen.
En de volgende dag BAM heb je die k*t puisten weer...
idd ja,
Heb zelf nog zelden last van puistjes alleen als ik een flinke dosis frituur wegvreet dan heb ik ze de komende dagen overal zitten.
Jij was ook automonteur geloof ik?
Komt ook door de vieze stoffen en vloeistoffen wat soms naar me gezicht toe spettert.
Of wanneer ik die k*t carterpluggetjes van die nieuwe opel insignias eraf haal spettert het overal met da 2 gaatjes aan de zijkanten irritante k*t motors.
Klopt ja.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar levert dat dan ook puistjes op?
Enige vloeistoffen die ik op mijn huid voel zijn benzine, een enkele stuurbekrachtigingsvloeistof en remvloeistof, maar ik krijg er wel altijd een soort wazige plek van op mijn huid, het is zoizo rotzooi daar niet van.
Zitten er trouwens 2 afvoergaten achter 1 carterplug bij dat ding?