Fitness Seller

Road to INBA Dutch Championships 2018

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd. Nummer een heeft sick veel massa.

Ben je lifetime natty?
 
MAP = Classic BB geworden? Best wel buffe gasten voor die klasse.
 
gefeliciteerd man zie je dan backstage op het NK :D

Nr 1 is wat groter en harder nog ja dus wat begrijpelijk. misschien ook iets harder op het NK komen?
Naja echt harder is voor mij moeilijk gebruik niks dus word lastig haha maar ga me best doen
 
Mooie prestatie gefeliciteerd!! Je hebt het advies van Jeff goed opgevolgd

Hoeveelste wedstrijd was dit...(ik heb niet alles gelezen :o )

Nog ff volhouden man en dan straks smakelijk eten in Tenerif...dat wordt een welverdiende "eetvakantie" :D
2 e wedstrijd pas vorige was 1,5 jaar terug ongeveer
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd. Nummer een heeft sick veel massa.

Ben je lifetime natty?

Ja nooit wat gebruikt en ook geen behoefte aan, Jeff heeft wel gezegd als ik zou doen kan de rest inpakken. maar heb ook aangegeven dat dat voor mij niet hoeft blijf lekker natty en zie dan wel hoever ik daarmee kom
 
Hele nette shape. Prima prestatie ook!
 
Man man man, netjes, zo'n shape als natty!
Ik zou ook graag binnen 1 jaar een keer aan een wedstrijd meedoen, als natural. Ik zou blij zijn als ik ook jouw fysiek weet te bereiken.

Edit: ik zei "ook", bedoelde "ooit" :P
 
Laatst bewerkt:
hard gewerkt, heel mooi resultaat, super gedaan man! :thumbup:
gefeliciteerd
 
Oh, vergeten je te feliciteren, bij deze. Top fysiek neergezet man en nice die 2e plek.
 
Ik vind je voor MAP persoonlijk een betere shape hebben dan de nummer 1. Maar het varieert ook wel per wedstrijd wat de jury graag wil zien..:o
 
Ik vind je voor MAP persoonlijk een betere shape hebben dan de nummer 1. Maar het varieert ook wel per wedstrijd wat de jury graag wil zien..:o
Vind ik zelf ook wel en Back pose pakte ik hem dik Maarja jury sport hè en 2 e plek ben ik zeker tevreden mee
 
zo, weer eens een update.

Deze week weer wat getraind en cardio natuurlijk,
Vanochtend laatste beetje vocht weg getrokken wat ik vasthield na de wedstrijd.
Gewicht maandag was 82 ongeveer, en vanochtend weer 77,7 in de ochtend.
nu weer wat low carb dagen erop zitten, merk wel dat de honger nu veel kutter voelt.
Morgen lekker high carb en rug trainen altijd goed.

In wekend met familie naar belgie familie wekend fuck my life geen gourmet paas eieren enz.
maarja door naar NK knallen dan maar dan vreet ik me daarna wel vol
 
Hang in there...
 
Ik heb stiekem meegelezen met je prep! Nog gefeliciteerd met de tweede plek! Ik lees dan ook weer fijn mee met deze prep voor het NK, succes!:clap: (en sterkte met Pasen dan)
 
Ochtend shape vocht is redelijk weg paar dagen knallen nog en we mogen weer.

IMG_4127.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IMG_4152.JPG
Vandaag shape weer bijna gelijk. Nog 2-3 dagen trainen op low carb trekt vocht weer weg. Dan carb load en zout eruit en gaan. Aftellen is gelukkig begonnen
 
IMG_4170.JPG
IMG_4171.JPG
Vandaag beginnen met laden beginnen rustig 6*60 rijst vis en groente vandaag laatste training.
Morgen zal carbs stuk omhoog gaan sta mega leeg nu namelijk
 
Back
Naar boven