MuscleMeat

Robby overleden door waarschuwingsschot

ligt meer aan de definitie die je geeft aan hard aankomen...
daarom een dubieus statement

Jij had het over gelijke snelheid, lijkt me toch wel duidelijk dat het veertje vele malen minder kinetische energie heeft dan een baksteen bij 200 km/uur.

Is bij Mythbusters toch dik ontkracht deze legende? Zelfs met het dikste kaliber had een gevallen kogel weinig kracht toch? ****ing Epic... Ga het gelijk even nazoeken...

EDIT: http://en.wikipedia.org/wiki/Celebratory_gunfire... Het kan dus wel in sommige gevallen en condities. Toch vind ik dit verhaal maar twijfelachtig...

Schieten in de lucht is gevaarlijker dan gericht schieten volgens die wiki link:

People are injured, sometimes fatally, when bullets discharged into the air fall back down. The mortality rate among those struck by falling bullets is about 32%, compared with about 2% to 6% normally associated with gunshot wounds.[5] The higher mortality is related to the higher incidence of head wounds from falling bullets.

Met hagel heb je dat probleem niet, dat tikt op je jachtpetje maar meer niet...

Schieten in de lucht is gevaarlijker dan gericht schieten volgens die wiki link:

People are injured, sometimes fatally, when bullets discharged into the air fall back down. The mortality rate among those struck by falling bullets is about 32%, compared with about 2% to 6% normally associated with gunshot wounds.[5] The higher mortality is related to the higher incidence of head wounds from falling bullets.

Met hagel heb je dat probleem niet, dat tikt op je jachtpetje maar meer niet...

Omdat mensen relatief vaker in hun hoofd worden geraakt ja, ik zou liever tegenover iemand staan die me probeert te raken door in de lucht te schieten dan iemand die in mijn richting schiet :D

Omdat mensen relatief vaker in hun hoofd worden geraakt ja, ik zou liever tegenover iemand staan die me probeert te raken door in de lucht te schieten dan iemand die in mijn richting schiet :D

Was niet serieus bedoeld kerel, juist vanwege die regel die je bold maakt...

Jij had het over gelijke snelheid, lijkt me toch wel duidelijk dat het veertje vele malen minder kinetische energie heeft dan een baksteen bij 200 km/uur.
ik beweer toch ook niet dat dat niet klopt??
ik zeg alleen dat hard op meerdere manieren gedefinieerd kan worden...afhankelijk van die definitie klopt zijn statement wel of niet...vandaar dubieus...

Terug
Naar boven