MuscleMeat

Rock werchter 2009

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.464
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Yessss, het heeft even geduurd, het ging dit jaar door omstandigdheden bijna niet door voor mij maar heb dan toch vandaag mn combiticket besteld

Word weer 4 dagen lang feesteuh :D

Wie gaan er nog? Word misschien weer een mini Dbbmeeting :cool:

• Topic Starter Topic Starter
donderdag

main stage

the prodigy
oasis
placebo
dave matthews band
lily allen
eagles of death metal

pyramid marquee

tiga
pendulum
laurent garnier
fleet foxes
emiliana torrini
expatriate

vrijdag

main stage

coldplay
the killers
bloc party
elbow
amy macdonald
white lies
just jack

pyramid marquee

lady gaga
jason mraz
the streets
m.ward
priscilla ahn
henry rollins - spoken word

zaterdag

main stage

2manydjs
kings of leon
nick cave and the bad seeds
franz ferD.
limp bizkit
rodrigo y gabriela
social distortion

pyramid marquee

boys noize
grace jones
katy perry
mogwai
yeah yeah yeahs
regina spektor

zondag

main stage

metallica
nine inch nails
kaiser chiefs
black eyed peas
the mars volta
seasick steve
mastodon

pyramid marquee

flaming lips
röyksopp
ghinzu
the script
de jeugd van tegenwoordig
the hickey underworld

wtf leeft fred durst nog!

Wnr is die shizzle nu? Normaal pukklpopzors doen maar zit met focking herexaams, die dit jaar extra vroeg zijn. Not amused :(

Dit jaar wel enkele festivals maar Werchter staat weer niet op het lijstje, misschien eens buiten aan die kraampjes de sfeer wat opsnuiven ;)

Vind affice beetje tegen vallen buiten een paar toppers, moesten die nu op 1 dag komen was het wel de moeite geweest.

weinig rock, veel commerciële troep.

Henry Rollins, Metallica en the Prodigy is natuurlijk wel übervet! Helden!

zondag is de beste dag, dan ga ik :P

sweet ... jammer dat ik er niet ga bij zijn

Dit jaar wel enkele festivals maar Werchter staat weer niet op het lijstje, misschien eens buiten aan die kraampjes de sfeer wat opsnuiven ;)

Is ook altijd leuk ;)

Vind affice beetje tegen vallen buiten een paar toppers, moesten die nu op 1 dag komen was het wel de moeite geweest.

Ik vind de affiche ook wat tegenvallen maar de sfeer alleen al is voor mij een reden om te gaan, de wat mindere groepen zullen ook wel hun best doen :P

De affiche is ook nog niet compleet dacht ik

weinig rock, veel commerciële troep.

Henry Rollins, Metallica en the Prodigy is natuurlijk wel übervet! Helden!

Is idd true maar deze helden maken al veel goed :D

zondag is de beste dag, dan ga ik :P

We will meet again :P

sweet ... jammer dat ik er niet ga bij zijn

Jammer

t*ring wat een lekkere line ups

Wat kost z'n combi ticket?

Niet mijn ding. :)

moet je toch echt eens meegemaakt hebben hoor. heb enkele jaren geleden ook eens iemand meegenomen (weliswaar vol met slechte vooroordelen over RW) en nu is die er niet meer van weg te slaan. tuurlijk als je geen echte muziekliefhebber bent kan ik het wel begrijpen.

moet je toch echt eens meegemaakt hebben hoor. heb enkele jaren geleden ook eens iemand meegenomen (weliswaar vol met slechte vooroordelen over RW) en nu is die er niet meer van weg te slaan. tuurlijk als je geen echte muziekliefhebber bent kan ik het wel begrijpen.

Ik luister superveel muziek! Maar mijn ding is Hip Hop (en in mindere mate Hardstyle). Op RW ga ik dus niet echt mijn gading vinden. :)

De affiche van Rock Werchter 2009 is helemaal rond. Het programma werd aangevuld met vijf Belgische groepen: Arsenal, Milk Inc, Triggerfinger, Lady Linn & Her Magnificent Seven en Jasper Erkens.

WTF !!!?

het rock-gehalte op "Rock"-Werchter is al zo laag... gaan ze nu nog wat van die commerciele deuntjes-rommel ook programmeren.
en dan nog op dezelfde dag als Metallica, diep triest. oprotten met met die k*tzooi !

Terug
Naar boven