Fitness Seller

Rock werchter 2009

WTF !!!?

het rock-gehalte op "Rock"-Werchter is al zo laag... gaan ze nu nog wat van die commerciele deuntjes-rommel ook programmeren.
en dan nog op dezelfde dag als Metallica, diep triest. oprotten met met die k*tzooi !

Net pinkpop, dat wordt ook elk jaar commercieler en toegankelijker voor iedereen.

Yeah! Milk Inc wat een faker, die gast zen steker zit nog niet eens in zen keyboard.
Komaan Regi die handjes in de lucht :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Milk Inc op rock werchter, het moet ni gekker worden :roflol:

maja rock werchter wordt te commercieel, zouden beter van naam veranderen naar festival werchter ofzo...als je die prijzen alleen al beziet.. beter naar graspop gaan als je into metal / rock bent

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
ik heb er al spijt van dat ik niet voor graspop gekozen heb :mad:

:roflol: :roflol:

Ik dacht eerst dat het een grap was, Milc Inc op Rock Werchter :hahaha: :hahaha: :hahaha:

edit: ik heb het door, ze willen de weide snel leeg hebben, daarom komen ze als laatste ...

:roflol: :roflol: :roflol:

Effe ter verduidelijking, milk inc. sluit af in de marquee en Metallica op het hoofdpodium, ik hoef er dus niets van meetepikken en kan de rotte tomaten gerust thuislaten

Ik had toch nog een paar grote namen verwacht ipv milk inc, jammer, als het volgend jaar nog commercieler word zal de jarenlange werchtertraditie jammergenoeg verbroken worden en trek ik naar andere festivaloorden

Commercie doet alles stuk.
Normaal zou je Werchter moeten boycotten omwille dat er een groep als Milc Inc op hun affice staat. :(

I'm in!!!! :D

ik voorspel relletjes :lol:

ik hoop dat ze Milkstink alsnog schrappen, zoniet zou die tent wel eens verbouwd kunnen worden als ik reacties op facebook zo lees :D

Lol, en wat dacht je van Lady Gaga?!

Milk Inc is nog wel lachen, maar Lady Gaga kan echt niet.

Naja, iedereen die naar Werchter gaat is er altijd erg over te spreken, vind het programma nooit boeiend maar schijnt toch een erg leuk festival te zijn.

Ik ga zelf dit jaar Dour festival weer doen en voor het eerst naar Sziget festival. Weekje Budapest knallen!

Lol, en wat dacht je van Lady Gaga?!

Milk Inc is nog wel lachen, maar Lady Gaga kan echt niet.

Naja, iedereen die naar Werchter gaat is er altijd erg over te spreken, vind het programma nooit boeiend maar schijnt toch een erg leuk festival te zijn.

Ik ga zelf dit jaar Dour festival weer doen en voor het eerst naar Sziget festival. Weekje Budapest knallen!

Lady Haha is idd minstens even slecht, ben al blij dat ik dat schepsel niet hoef te aanhoren, ga enkel de zondag voor Tallica en NIN.
maar klopt idd wel wat je zegt, de bandnamen op RW zijn de laatste jaren maar povertjes, maar dat vind ik tegenwoordig van de hele muziekscene ook. het is gewoon een gezellig en sfeervol festival, niets meer niets minder. voor rock moet je de week ervoor maar op graspop zijn, veel beter.

Lady Haha is idd minstens even slecht, ben al blij dat ik dat schepsel niet hoef te aanhoren, ga enkel de zondag voor Tallica en NIN.
maar klopt idd wel wat je zegt, de bandnamen op RW zijn de laatste jaren maar povertjes, maar dat vind ik tegenwoordig van de hele muziekscene ook. het is gewoon een gezellig en sfeervol festival, niets meer niets minder.
voor rock moet je de week ervoor maar op graspop zijn, veel beter.

Dour programma is wel weer vet vind ik, is nog maar een klein deel van het totaal:

PROGRAMMA

Rock/pop/math-rock/experimental/FOLK/INDIE

Pet Shop Boys // Animal Collective // Jamie Lidell // Gong // Arbouretum // Air Guitar Belgium // I'm From Barcelona // Caribou // 65daysofstatic // Papa Dada // Deerhoof // Pascale Picard Band // The Jim Jones Revue // Mercury Rev // Bob Log III // O'Death // The Horrors

Electro/idm/drum'n'bass/electropunk/ELECTRO-ROCK/NEW RAVE/MINIMAL

// Santigold // MSTRKRFT // Aphex Twin + Hecker // Popof live // De Jeugd Van Tegenwoordig // Venetian Snares // Audion // The Proxy // Late Of The Pier // Crystal Castles // Diplo // Digitalism dj set // Rusko live // Noisia // Drop The Lime // Chase & Status // Mixhell live // Boy 8 Bit // Thunderheist // Dusty Kid // Kap Bambino // Does It Offend You, Yeah? // Don Rimini // Andy C and Mc GQ // WhoMadeWho // N-Type

REGGAE/ROOTS/DUB/SKA/DANCEHALL/RAGGA/ELECTRO-JAZZ

// Dub Inc // Israel Vibration // Buju Banton // Fat Freddy's Drop // Alborosie & Sheng Yeng Clan // Tokyo Ska Paradise Orchestra // U-Roy & Pablo Moses // Babylon Circus // Anthony B // Winston McAnuff feat. Earl Chinna Smith // Danakil // Caravan Palace // The Aggrolites

PUNK/PUNK-ROCK/SLUDGE/METAL/POST-METAL/HARDCORE/METALCORE/NEW WAVE

// Dropkick Murphys // Isis // Walls Of Jericho // Murphy's Law // Amenra // All Shall Perish // Killing Joke // Gojira

Hip-hop/rap/EXPERIMENTAL/NU-JAZZ

// 5 elements of Hip Hop feat. MixMaster Mike [Beastie Boys], Muggs [Cypress Hill], DJ JS-1 [Rock Steady Crew], Mr Wiggles [Rock Steady Crew] & Rahzel [The Roots] // IAM // Zone Libre vs. Casey & Hamé - L'Angle Mort feat. Cyril Bilbeaud, Serge Teyssot-Gay [Noir Désir], Marc Sens, Casey, Hamé [La Rumeur] // Roots Manuva // Jazzanova live // Craze and Klever on 4 turntables // Kery James

en veel andere...

Qua metal moet er nog heel veel komen, maar er staan teminste een paar flink harde bands. Dat vind ik ook wel tof, je kan smiddags met een biertje naar goede mosh luisteren, en snachts los gaan op vette dance.

ziet er idd wel vet uit, die electro-affiche is ook lang niet slecht. nog nooit naartoe geweest eigenlijk, mijn broertje wel. zal eens vragen of hij dit jaar gaat :)

schuurmans :')

ga naar therapy in de ab, madonna in werchter (jeugdliefde :o) en misschien naar dour

wat zijn zo de goeie festivals in het buitenland?

Terug
Naar boven