XXL Nutrition

Rode Duivels vs. Oranje Topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb het al eens vaker gezegd en toen kreeg ik commentaar van een Belg dat Nilis overrated was.
Dus als een nederlander zegt dat bergkamp overrated is, waarderen nedelanders hem niet? Zoek de fout in de redenering.:)
 
Het Belgische team heeft wel goeie talenten, maar op dit moment weinig echte topspelers. Van sommige talenten bijv uit de Eredivisie is het ook nog maar afwachten of ze ooit bij de echte topclubs terecht komen, al schijnt die Hazard wel goed te zijn maar die heb ik nooit zien spelen. Het enige waar ik wel jaloers op ben is het verdedigingsduo van wereldklasse; Vermaelen en Kompany :P Met die 2 erbij zou NL echt een dodelijk team hebben.
 
Inderdaad, als nederland dat verdedigingsduo had en een linksback van wereldklasse, zou het een compleet team hebben imo.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Mmm, ik zie hem niet.
Bij nader inzien is het toch een juiste redenering.
 
Belgen en Nederlanders
Hieronder een lijst met Belgen en Nederlanders die de Champions League wonnen. Het gaat om spelers die tijdens een gewonnen finale op het veld stonden. Spelers die aangesloten waren bij een club, die de Champions League won, maar in de finale niet in actie kwamen, worden niet vermeld.
Nederlanders
Clarence Seedorf (1995, 1998, 2003, 2007)
Edwin van der Sar (1995, 2008)
Michael Reiziger (1995)
Danny Blind (1995)
Frank Rijkaard (1995)
Frank de Boer (1995)
Edgar Davids (1995)
Ronald de Boer (1995)
Patrick Kluivert (1995)
Marc Overmars (1995)
Jaap Stam (1999)
Giovanni van Bronckhorst (2006)
Mark van Bommel (2006)
Wesley Sneijder (2010)


Blijft een mooie lijst :D Wel grappig dat ze op Wikipedia een kopje Belgen en Nederlanders hebben gemaakt als het gaat om overwinningen in de Champions League terwijl er dus nooit een Belg een Champions League Cup heeft mogen vasthouden.
 
Ik kan ook zo'n lijstje maken van bijvoorbeeld het aantal wereldkampioenen wielrennen van belgie en nederland eriC :eyebrow:
 
Belgen en Nederlanders
Hieronder een lijst met Belgen en Nederlanders die de Champions League wonnen. Het gaat om spelers die tijdens een gewonnen finale op het veld stonden. Spelers die aangesloten waren bij een club, die de Champions League won, maar in de finale niet in actie kwamen, worden niet vermeld.
Nederlanders
Clarence Seedorf (1995, 1998, 2003, 2007)
Edwin van der Sar (1995, 2008)
Michael Reiziger (1995)
Danny Blind (1995)
Frank Rijkaard (1995)
Frank de Boer (1995)
Edgar Davids (1995)
Ronald de Boer (1995)
Patrick Kluivert (1995)
Marc Overmars (1995)
Jaap Stam (1999)
Giovanni van Bronckhorst (2006)
Mark van Bommel (2006)
Wesley Sneijder (2010)


Blijft een mooie lijst :D Wel grappig dat ze op Wikipedia een kopje Belgen en Nederlanders hebben gemaakt als het gaat om overwinningen in de Champions League terwijl er dus nooit een Belg een Champions League Cup heeft mogen vasthouden.

Komt vanavond weer één bij, Afellay. Tenzij Vd Sar wint, dan krijgt hij 2011 achter zijn naam.
 
Ik kan ook zo'n lijstje maken van bijvoorbeeld het aantal wereldkampioenen wielrennen van belgie en nederland eriC :eyebrow:


Ja maar wij Nederlanders denken niet dat we goed zijn in wielrennen of kans maken op een wereldkampioenschap wielrennen. Die gouden tijd is allang voorbij. Verder hadden we het over voetballen, niet over andere sporten. Kan ook een leuk lijstje maken van Olympische medailles, dan springen als Belg de tranen in je ogen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de Nederlandse helft van België meer als Nederland en de andere kant van België (Wallonië) meer als Frankrijk.

De echte Belg bestaat dus niet.
 
Ik zie de Nederlandse helft van België meer als Nederland en de andere kant van België (Wallonië) meer als Frankrijk.

De echte Belg bestaat dus niet.
lol son. :o
 
haha Eric is zo droog he moet altijd lachen om zijn posts
 
Ik zie de Nederlandse helft van België meer als Nederland en de andere kant van België (Wallonië) meer als Frankrijk.

De echte Belg bestaat dus niet.

ik ben een echte belg...
 
Ja maar wij Nederlanders denken niet dat we goed zijn in wielrennen of kans maken op een wereldkampioenschap wielrennen. Die gouden tijd is allang voorbij. Verder hadden we het over voetballen, niet over andere sporten. Kan ook een leuk lijstje maken van Olympische medailles, dan springen als Belg de tranen in je ogen.

:roflol: genieten. Die Belgen kunnen echt niks.
 
Belgen en Nederlanders
Hieronder een lijst met Belgen en Nederlanders die de Champions League wonnen. Het gaat om spelers die tijdens een gewonnen finale op het veld stonden. Spelers die aangesloten waren bij een club, die de Champions League won, maar in de finale niet in actie kwamen, worden niet vermeld.
Nederlanders
Clarence Seedorf (1995, 1998, 2003, 2007)
Edwin van der Sar (1995, 2008)
Michael Reiziger (1995)
Danny Blind (1995)
Frank Rijkaard (1995)
Frank de Boer (1995)
Edgar Davids (1995)
Ronald de Boer (1995)
Patrick Kluivert (1995)
Marc Overmars (1995)
Jaap Stam (1999)
Giovanni van Bronckhorst (2006)
Mark van Bommel (2006)
Wesley Sneijder (2010)


Blijft een mooie lijst :D Wel grappig dat ze op Wikipedia een kopje Belgen en Nederlanders hebben gemaakt als het gaat om overwinningen in de Champions League terwijl er dus nooit een Belg een Champions League Cup heeft mogen vasthouden.
Afellay (2011)

Heeft 20 sec op het veld gestaan.
 
Schijnt dat Messi ook wat Belgisch bloed heeft, misschien kunnen we de Wiki daarom wat aanpassen.
 
Ja maar wij Nederlanders denken niet dat we goed zijn in wielrennen of kans maken op een wereldkampioenschap wielrennen. Die gouden tijd is allang voorbij. Verder hadden we het over voetballen, niet over andere sporten. Kan ook een leuk lijstje maken van Olympische medailles, dan springen als Belg de tranen in je ogen.

Denke wij dat dan???
 
Twente speelt in de voorbereiding op het nieuwe seizoen tegen 3 Belgische tegenstanders:

AA Gent – FC Twente (6 juli)
Standard Luik – FC Twente (15 juli)
Anderlecht – FC Twente (16 juli)
 
Back
Naar boven