XXL Nutrition

Roelly Winklaar in hart van nederland!

Ik zag het toevallig vanochtend toen me tv aan stond:)

Tsjonge wat een domme opmerkingen weer zeg. Hier begin ik toch echt van te balen.
Lijkt wel alsof het te goed gaat met iets of iemand meteen even neer gesabeld moet worden door dit soort opmerkingen.

Roelly is een beest echt een mooi fysiek.

hey

ik heb respect voor deze jongen en dit is toch een fysiek waar de meeste nederlanders en ook op dit forum naar uit kijken en gelukkig is de sportschool waar sibil persoonlijke begeleiding geeft vlakbij mijn huis.

Dus wie weet voor de toekomst:D

Respect heb ik sowieso voor iedereen die zo een prestatie weet neer te zetten.

Die vrouw die hem begeleid wat doet zij. Is zij, zijn trainer of dietiste?

Vet !!!

Die gozer ziet er echt goed uit!

Top !!!

Gaaf wijf ook die sibil ! geen poespas, maar gewoon en keihard (trainen)

Tsjonge wat een domme opmerkingen weer zeg. Hier begin ik toch echt van te balen.
Lijkt wel alsof het te goed gaat met iets of iemand meteen even neer gesabeld moet worden door dit soort opmerkingen.

Zo is het altijd in Nederland,

Winst maken is een vies woord. (in de breedste vorm van het woord).

Uitgezette buik?
Dat heeft hij juist helemaal niet naar mijn mening.

En sinds dat hij bij Sibil is is ie ineens zo vooruit gegaan??
Deze jongen is een natuurtalent. Zij heeft de laatste 4 maanden hem geholpen nog beter te worden. Zij heeft niet in 4 maanden tijd iemand van niks naar alles gebracht hoor. Deze jongen was een jaar terug ook al een beest. Zij heeft hem net een extra zetje gegeven. Hij moet nog steeds zelf de gewichten verplaatsen. Zij moedigt hem aan.

Uitgezette buik?
Dat heeft hij juist helemaal niet naar mijn mening.

En sinds dat hij bij Sibil is is ie ineens zo vooruit gegaan??
Deze jongen is een natuurtalent. Zij heeft de laatste 4 maanden hem geholpen nog beter te worden. Zij heeft niet in 4 maanden tijd iemand van niks naar alles gebracht hoor. Deze jongen was een jaar terug ook al een beest. Zij heeft hem net een extra zetje gegeven. Hij moet nog steeds zelf de gewichten verplaatsen. Zij moedigt hem aan.

Ze "voed" hem, zegt ze :)
Alsof ze een baby wil voeden.

Wel leuk hoe ze dat zegt.

Roelly :bow:

Roelly eindelijk eens een nederlandse pro die miss op de olympia kan komen.

Tja Ryu is vergeleken Roelly maar een pindatje en Roelly is een kingsize peanut:D Tja Loca Size does matter he :p

Op dit forum is bijna iedereen maar een pindaatje vergeleken met hem:D
Denk alleen dat de absolute andere toppers (Ed van Amsterdam en soort gelijke) zich een beetje kunnen meten met hem.

Hij is gewoon win klaar! Vatten jullie em:D?

leuk dat we weer een nederlandse pro hebben

Terug
Naar boven