AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar in hart van nederland!

Wat een super fysiek zeg. Ben uiteraard ook benieuwd wat al die gasten allemaal gebruiken en dat betekend absoluut niet dat ik ze naar beneden wil halen.

Natuurlijk wel. :)
Zou je dit ook vragen als het om een niet Nederlandse atleet ging?
Tja Ryu is vergeleken Roelly maar een pindatje en Roelly is een kingsize peanut:D Tja Loca Size does matter he :p
Ik ben meer dan tevreden met Ryu's size. :p
Op dit forum is bijna iedereen maar een pindaatje vergeleken met hem:D
Denk alleen dat de absolute andere toppers (Ed van Amsterdam en soort gelijke) zich een beetje kunnen meten met hem.
:D

"pro's here i come": zegt hem ,that's the spirit hehe.
ben echt s benieuwd naar deze gast zijn toekomstige prestaties,volgens mij gaan die heel goed zijn :thumbup:

Ja gezien gisteren, zag er goed uit :cool:
voel je je weer heerlijk klein bij z'n uitzending :o

ben altijd benieuwd wat voor 'n ""uhhhum""puplementen dit soort jongens nemen...denk dat ik aan die uitgezette buik al wel wat kan zien...

Slaat echt weer helemaal nergens op, natuurlijk zal hij wel wat gebruiken, maar hij is gewoon een beest. Denk je dat wanneer je wat gebruikt dat je er zoals hem uit komt te zien. Kerel, droom lekker verder, dan zouden hier al duizenden roellys rond lopen en ik denk dat je niet snel een tweede hier in NL zult vinden met zo'n fysiek.

chapeau voor de man!! heel goe hoe die ter bij staat...

Ik denk ook niet dat Roelly hele high tech shit gebruikt. Het is gewoon een goede responder op AS en training. AS helpen natuurlijk maar je moet er de genen voor hebben.

Slaat echt weer helemaal nergens op, natuurlijk zal hij wel wat gebruiken, maar hij is gewoon een beest. Denk je dat wanneer je wat gebruikt dat je er zoals hem uit komt te zien. Kerel, droom lekker verder, dan zouden hier al duizenden roellys rond lopen en ik denk dat je niet snel een tweede hier in NL zult vinden met zo'n fysiek.
kerel...ik weet niet wat jij loopt te bazellen...
ik gebruik zelf ook dus weet echt wel wat het met je doet...
daarbij ben ik mischien vergeten dat ik zeer zeker respect voor die gast heb...
vraag me alleen af wat en vooral in welke hoeveelheden...

kerel...ik weet niet wat jij loopt te bazellen...
ik gebruik zelf ook dus weet echt wel wat het met je doet...
daarbij ben ik mischien vergeten dat ik zeer zeker respect voor die gast heb...
vraag me alleen af wat en vooral in welke hoeveelheden...

dat zullen we nooit weten en is maar beter ook, want er zullen vele noobs zijn die hem dan gaan copykatten. En trouwens het is toch nooit goed wat ie doet, als ie weinig gebruikt gelooft niemand hem als ie veel gebruikt verklaren ze hem voor gek etc. We hoeven het niet te weten en het heeft ook geen zin om het te weten. Als je zelf gebruikt weet je dat het voor jouw niks uitmaakt wat Roelly gebruikt.

dat zullen we nooit weten en is maar beter ook, want er zullen vele noobs zijn die hem dan gaan copykatten. En trouwens het is toch nooit goed wat ie doet, als ie weinig gebruikt gelooft niemand hem als ie veel gebruikt verklaren ze hem voor gek etc. We hoeven het niet te weten en het heeft ook geen zin om het te weten. Als je zelf gebruikt weet je dat het voor jouw niks uitmaakt wat Roelly gebruikt.

nieuwschierigheid noemen ze dat...

Die triceps doen me denken aan die van Kevin Levrone, watt een fysiek.. ik ben fan van hem!! :cool:

Tsjonge wat een domme opmerkingen weer zeg. Hier begin ik toch echt van te balen.
Lijkt wel alsof het te goed gaat met iets of iemand meteen even neer gesabeld moet worden door dit soort opmerkingen.

+1!

On topic: echt een prachtatleet ik hoop dat hij het ver schopt!!

als je kijkt op die website van sibil staan er echt grote jongens onder haar begeleiding. wel vet :D die chris koldijk heeft anders ook een gruwelijk fysiek. niet te vergelijken met roelly natuurlijk maar goed

Wel gaaf stukje , een keer normaal over bb , jammer van de muziek maja , smaken verschillen

respect voor deze man, en dat zulke fysieken wat snoepen af en toe dat weet iedereen, but who care`s.....toppie roelly respect

Terug
Naar boven