Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Hoe kan het dat die pro bbers zelfs als ze niet heel droog staan van die t*ring dikke aders hebben? Komt dit door kuren ofso? Want ik ken wel gasten met aders maar bij die pros is het egt altijd heel veel. Heeft dit te maken dat de vele massa de aders omhoog drukt? Want ik zelf heb alleen zichtbare aders op mijn handen en voeten en onderarmen met een wat hoger vp pas als ik droog sta komen er wat op mijn boven armen schouders borst etc, Maar Esa staat egt niet heel erg droog en tog heel zijn armen vol schouders dikke aders alles? Weet iemand dit en om effe ontopic te komen natuurlijk vette pics al vind ik essa wel een dikke gut hebben ben meer van van het fysiek van roelly/

AAS zorgen idd voor meer bloedvolume, dus ook dikkere aders, plus zeer laag vet%.

Kom zelf uit delfshaven en waar roelly en essa rug hebben getraind dat is echt bodies delfshaven. En weer bij een andere clip zie je ze bij bodies charlois trainen. Dus mogen ook mannen bij bodies delfshaven trainen zoja dan ga ik me denk ik daar inschrijven als mijn abbo bij mijn andere sportschool verloopt, dacht altijd dat het fem only was.

Best wel een flinke gut, die moet die echt onder controlere weten te houden, je ziet ook dat ie flink buiten adem is waardoor je je taille nog minder onder controle hebt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die laatste pic ownt!

Die Eco broek van Sibil is t*ring lauw

NICE!

Best wel een flinke gut, die moet die echt onder controlere weten te houden, je ziet ook dat ie flink buiten adem is waardoor je je taille nog minder onder controle hebt.

Inderdaad...

Carbs...

Blijf het toch een grappig gezicht vinden om zon oma bezig te zien met een monster en eigenlijk duidelijk de leiding heeft. Moet voor buitenstaanders die dat zien toch wel grappig zijn. OT; idd flinke gut vooral dat zij shot zag je het goed.

Wat een gut heeft die jongen al...

Dat je een gut hebt is jammer. Maar als je hem niet onder controle kan houden is dat wel naar natuurlijk. Vooral met die side chest is het echt storend.

Je ziet echt de injectiespots bij hem zitten haha. Wel heel vasculair.

Nja.. Ik weet het niet hoor..
Hij is echt groot en zijn borst en armen zien er super groot en tof uit..

Alleen zijn onderrug is zo massive dat hij net een extra paar billen heeft, en zijn gut is gewoon.. die krijgt ie volgens mij never nooit meer normaal...

Nja.. Ik weet het niet hoor..
Hij is echt groot en zijn borst en armen zien er super groot en tof uit..

Alleen zijn onderrug is zo massive dat hij net een extra paar billen heeft, en zijn gut is gewoon.. die krijgt ie volgens mij never nooit meer normaal...
wat probeer je nou te zeggen?

Dat zijn gut zijn fysiek naar beneden haalt en wss punten op gaat verliezen..

super fysiek, hoop voor hem dat die zn ticket voor mr olympia veilig kan stellen.
Ene met die gut komt wel goed dat was bij Rockel toch ook?!

Terug
Naar boven