- Waardering
- 1.066
Die onderarmen blijven echt ziek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan het dat die pro bbers zelfs als ze niet heel droog staan van die t*ring dikke aders hebben? Komt dit door kuren ofso? Want ik ken wel gasten met aders maar bij die pros is het egt altijd heel veel. Heeft dit te maken dat de vele massa de aders omhoog drukt? Want ik zelf heb alleen zichtbare aders op mijn handen en voeten en onderarmen met een wat hoger vp pas als ik droog sta komen er wat op mijn boven armen schouders borst etc, Maar Esa staat egt niet heel erg droog en tog heel zijn armen vol schouders dikke aders alles? Weet iemand dit en om effe ontopic te komen natuurlijk vette pics al vind ik essa wel een dikke gut hebben ben meer van van het fysiek van roelly/
Best wel een flinke gut, die moet die echt onder controlere weten te houden, je ziet ook dat ie flink buiten adem is waardoor je je taille nog minder onder controle hebt.

wat probeer je nou te zeggen?Nja.. Ik weet het niet hoor..
Hij is echt groot en zijn borst en armen zien er super groot en tof uit..
Alleen zijn onderrug is zo massive dat hij net een extra paar billen heeft, en zijn gut is gewoon.. die krijgt ie volgens mij never nooit meer normaal...