Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Haney Rambod begeleid Essa Obiad al
Ik snapte zowiezo dat Essa een eigen begeleider had/heeft, maar deze 2 weken staat hij onder begeleiding van Sybil, ze had ook aanpassingen aan zijn voeding gemaakt van kip naar vis.
Of hij momenteel hellemaal niet na gecheckt word door z'n eigen begeleider weet ik niet, ook niet of die erbij is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en ook nog;

04/2011 Essa Obaid Roelly Winklaar Chest April 02 11

http://www.team-andro.com/coppermine/displayimage.php?album=716&pid=97786#top_display_media

haha beesten, lol.

crazy striae

gut bij essa

roelly's benen lijken wel al wat groter dan @ spain

beter komt er ff een goeie posing pic :P

Hany is 20 x duurder waarschijnlijk en het enige wat hij onder begeleiden verstaat zijn de woorden: Up the dose.

Sure... :rolleyes:

als je kijkt wel trainer de laatse jaren de meeste amateurs naar Pro heeft geholpen is er maar een die boven aan staat Hany!
check zn website maar voor de lijst,

Lijkt me ook logisch dat hij Essa niet de zelfde aandacht kan geven als hij in europa of zn thuisland zit,

Haney is regelmatig bij Jay of Phil, die zijn de laatse jaren ook niet echt achteruit gegaan sinds ze Hany hebben:p

Ik zie dat roelly bij bodies delfshaven traint in de videoclip, dacht dat dit fem only was. Kan iemand dit bevestigen

Hoe kan het dat die pro bbers zelfs als ze niet heel droog staan van die t*ring dikke aders hebben? Komt dit door kuren ofso? Want ik ken wel gasten met aders maar bij die pros is het egt altijd heel veel. Heeft dit te maken dat de vele massa de aders omhoog drukt? Want ik zelf heb alleen zichtbare aders op mijn handen en voeten en onderarmen met een wat hoger vp pas als ik droog sta komen er wat op mijn boven armen schouders borst etc, Maar Esa staat egt niet heel erg droog en tog heel zijn armen vol schouders dikke aders alles? Weet iemand dit en om effe ontopic te komen natuurlijk vette pics al vind ik essa wel een dikke gut hebben ben meer van van het fysiek van roelly/

Hoe kan het dat die pro bbers zelfs als ze niet heel droog staan van die t*ring dikke aders hebben? Komt dit door kuren ofso? Want ik ken wel gasten met aders maar bij die pros is het egt altijd heel veel. Heeft dit te maken dat de vele massa de aders omhoog drukt? Want ik zelf heb alleen zichtbare aders op mijn handen en voeten en onderarmen met een wat hoger vp pas als ik droog sta komen er wat op mijn boven armen schouders borst etc, Maar Esa staat egt niet heel erg droog en tog heel zijn armen vol schouders dikke aders alles? Weet iemand dit en om effe ontopic te komen natuurlijk vette pics al vind ik essa wel een dikke gut hebben ben meer van van het fysiek van roelly/

ze staan daar nog altijd op +-10%

10 procent? lol

die gasten staan gewoon op 6 -8 met

enige wat ze meer hebben is vocht duhhhh

Daar komt bij dat ze die foto's vaak net na training posten, zitten ze dus helemaal in de pomp en zijn de aderen ook damn zichtbaar :)
Maar vetpercentage zegt niet zoveel over aderen, de een heeft nu eenmaal bovenliggende aderen, de ander niet..

(met een superlaag vetpercentage zie je ze zoiezo wel, dat ontken ik dan weer niet)

Nice pics! Altijd vet om pro bbers samen te zien trainen.

Vooral deze twee.

haha 10%... no way, max 7%. Sowieso als je zoveel massa hebt en een dunne huid dan knallen de aders er nog meer uit.
Voeg daarbij nog de dikke pomp die ze krijgen en je krijgt veinssssss

Terug
Naar boven