Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Er is geen verschil tussen spieren en vet volgens jou? Natuurlijk zijn er bepaalde vergelijkbare zaken, maar hoe je het hier voorspiegelt slaat nergens op.

Daar is je lichaam het echt niet mee eens denk ik hoor.
Gewicht is gewicht, vet of spieren maakt voor je lichaam weinig uit lijkt mij.

Maar dus met nadruk op DENK IK en LIJKT MIJ.

Ook moet je wel heel veel spiermassa hebben wil je dat negatief beïnvloeden.

armen zijn totaal buiten proportie aan het worden

295bqjs.jpg

Ha ha, dit is ook leuk gefotografeerd ;)
Still, enorm deze man.

had ik maar zulke armen zou ik de gekste dingen doen

Wat een enorme armen zeg, en die onderarmen :O Wat meten zijn armen eigenlijk?

Edit: 60cm staat op vorige page.

ze zijn enorm maar 60 cm lijkt me iets teveel van het goede. Ronnie coleman had 60cm.
Bij roelly lijken ze gewoon een stuk groter omdat de rest (nog) niet zo groot is. No offence naar roelly natuurlijk;)

Tja geloof wat je wil geloven, ga er verder niet op in hier, dit gaat over Roelly.

Egt ziek.

weet niet waar discussie helemaal over ging dus no offence als ik iets zeg wat er niet mee te maken heeft...

maar zit groot verschil tussen vet of spieren voor een lichaam...spieren vergen energie terwijl vet juist een opgeslagen energiebron is in barre tijden...

lijkt me nogal een groot verschil

weet niet waar discussie helemaal over ging dus no offence als ik iets zeg wat er niet mee te maken heeft...

maar zit groot verschil tussen vet of spieren voor een lichaam...spieren vergen energie terwijl vet juist een opgeslagen energiebron is in barre tijden...

lijkt me nogal een groot verschil

Uiteraard, daar heb je helemaal gelijk in.
Maar het ging nu even puur om het gewicht en het effect op je lichaam.
Maar Daan heeft gelijk, dit topic gaat over Roelly. ;)

ahhh, ik heb nu pas dit topic ontdekt ofja wel eens gezien maar nooit in gekeken ..
en of ik nu ook fan ben van roelly :) alleen hij ziet er niet altijd blij uit bij die trainingen.

ze zijn enorm maar 60 cm lijkt me iets teveel van het goede. Ronnie coleman had 60cm.
Bij roelly lijken ze gewoon een stuk groter omdat de rest (nog) niet zo groot is. No offence naar roelly natuurlijk;)

Geen 60 cm man

Stond een tijdje geleden een filmpje van ronnie bij een questposing toen werden ze armen en benen gemeten en was hij al gestopt! benen 94 cm en armen 62 cm;) kan je nagaan wat zijn armen meette in zijn toptijden :eek:

Helaas niet zo'n heel duidelijke foto, maar het vele poseren lijkt zijn posing ten goede te komen! :) Vooral het aanspannen van zijn rug had Roelly moeite mee (Sibil haar woorden). Op deze foto lijkt het er in ieder geval op dat hij zijn rug nu maximaal breed kan maken!

Naamloos.jpg

Nadeel van zijn fysiek + deze kleding.

Als je iemand in zo'n toga ziet lopen en zo breed, denken ze zeker dat hij drugs/bomriem bij zich heeft :p

Laatst bewerkt:
Damn, ik zou echt zwaar pissed wordden als ik hem was.

Terug
Naar boven