XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Erg tof :)
Alleen lijkt het een beetje alsof essa zoiets heeft van ''Leave me alone woman''

ging vorige week ff trainen bij ed van amsterdam en wie stond er naast me te trainen??
roelly met zijn coach!

wat een beest is dat zeg,:eek: die armen:eek: niet normaal! maar beseften toen wel even dat ik zo niet wil worden! begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het super mooi maar der zat niet veel energie in hem! na elk setje wat hij deed moest ie 10 min bijkomen! alles gaat in slomotion:( schrok daar wel een beetje van! dit was niet gezond helaas!

vergeet niet dat hij aan t (streng) dieeten kan zijn, en ja dan ben je ook kapot :)

dit is leuker om te zien; http://www.youtube.com/watch?v=ZXKRt2gqRh4

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelf denk ik dat pro bodybuilders dezelfde problemen hebben als obesitas-patienten. In feite hebben ze chronisch overgewicht, ook al zijn het in dit geval spieren. Je organen die dit moeten ondersteunen (hart, lever, nieren) hebben daar de grootst mogelijke moeite mee. Helemaal met de nodige 'supplementen' die deze jongens daarnaast gebruiken.

vroeg iemand daar iets over? Nee.

Wat een arm.

Zelf denk ik dat pro bodybuilders dezelfde problemen hebben als obesitas-patienten. In feite hebben ze chronisch overgewicht, ook al zijn het in dit geval spieren. Je organen die dit moeten ondersteunen (hart, lever, nieren) hebben daar de grootst mogelijke moeite mee. Helemaal met de nodige 'supplementen' die deze jongens daarnaast gebruiken.

Dat slaat kant noch wal. Spier heeft een totaal andere uitwerking op het lichaam dan lichaamsvet.

Er is geen verschil tussen spieren en vet volgens jou? Natuurlijk zijn er bepaalde vergelijkbare zaken, maar hoe je het hier voorspiegelt slaat nergens op.

ben jij dat op je avatar

denk de hele tijd dat er een update is....

dat 'nieuw' is k*t he

armen zijn totaal buiten proportie aan het worden

295bqjs.jpg

Shit man :roflol:

Vald wel mee toch? Armen kunnen imo niet groot genoeg! dan de rest maar maximaal bijtrekken toch

geweldig toch ..als ie verder net zo groot is als zijn tegenstanders en zijn armen de baas over iedereen zijn..dan vergeven ze het hem vast wel dat zijn armen huge zijn :)

arm zit dichter bij de lens

Terug
Naar boven