Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

5 jaar ON zijn = ziekelijke progressie

mijn WTF momentje van vandaag;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

isthisreallifetriceps.jpg?

got tri's?

strongtricepsisstrongbrah!

nice picture, maar deze is al behoorlijk oud als ik me niet vergis :)

ja is oude foto, maar toch wel baas

Masaal.

Hoop toch dat we snel weer wat recents voor onze neus krijgen. Is al een tijdje stil uit kamp Winklaar... :(

Mss toch wel de beste triceps ooit ondanks Levrone, Heath, Demayo ...

Sick sick sick, triceps met een gut lol..

nice squats.. wat een beer damn

Natuurlijk, het is een hoop gewicht en hij is best sterk enzo... maar deze "squats" slaan echt he-le-maal nergens op :roflol:

Natuurlijk, het is een hoop gewicht en hij is best sterk enzo... maar deze "squats" slaan echt he-le-maal nergens op :roflol:

Serious tymen.... Dit is gewoon zeiken, hij doet dit ook niet om 3 scheidsrechtertjes tevreden te stellen, maar om zijn benen te trainen.

Is deels ook voor de camera + ik zal nooit zoiets kunnen verplaatsen op mijn schouders :P.

Als je goed afspreekt met de spotter kan je wel op de juiste momenten de meeste kracht blijven verplaatsen

Serious tymen.... Dit is gewoon zeiken, hij doet dit ook niet om 3 scheidsrechtertjes tevreden te stellen, maar om zijn benen te trainen.

Oh kom op man... Hoeveel onderzoeken moeten er nog gedaan worden om te bewijzen dat full ROM tot een veel grotere spiergroei en contractie leidt dan dit soort flauwekul?
Nogmaals, natuurlijk is die kerel sterk en hij zal misschien best in zn eentje een 300 full squat zónder spotter kunnen doen... maar dit slaat gewoon helemaal nergens op.
Als nou iedereen op dit forum er constant op gewezen wordt om volledige squats te maken en natuurlijk ook zonder spotter die je loopt te knuffelen tijdens de volledige ROM, waarom moeten we bij Roelly dan allemaal staan juichen en springen bij zo'n filmpje, ongeacht het gewicht wat eraan hangt?

Terug
Naar boven