MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Oh kom op man... Hoeveel onderzoeken moeten er nog gedaan worden om te bewijzen dat full ROM tot een veel grotere spiergroei en contractie leidt dan dit soort flauwekul?
Nogmaals, natuurlijk is die kerel sterk en hij zal misschien best in zn eentje een 300 full squat zónder spotter kunnen doen... maar dit slaat gewoon helemaal nergens op.
Als nou iedereen op dit forum er constant op gewezen wordt om volledige squats te maken en natuurlijk ook zonder spotter die je loopt te knuffelen tijdens de volledige ROM, waarom moeten we bij Roelly dan allemaal staan juichen en springen bij zo'n filmpje, ongeacht het gewicht wat eraan hangt?

Omdat hij ****ing buff is. Hij weet duidelijk wel waar hij mee bezig is.

cry me a river mensen. sterke squats, ook al 'slaan ze nergens op'

Tjezus, dit is wel een heel goed argument inderdaad... :o
Tegen dit soort wijsheid ga ik niks meer proberen in te brengen...

Full Rom tot een bepaald punt , dat je een enorm gewicht moet tillen , houdt veel risico's in ivm met pezen en gewrichten . Prof bb's die enorm afhankelijk zijn van hun fysiek voor hun volledige inkomen vermijden daarom Full Rom . Zit ook enige logica in . Spieren herstellen altijd , slijtage aan gewrichten is onomkeerbaar en vooral gescheerde pezen , eenmaal hersteld blijven altijd een zwak punt .

Staat me vaag iets bij van voorheen dat ze zulke zware maar wat minder diepe squats enkel deden voor de quadriceps. Dus bewust niet volledig zakken en meer gewicht om de quadriceps volledig te belasten.

Full Rom tot een bepaald punt , dat je een enorm gewicht moet tillen , houdt veel risico's in ivm met pezen en gewrichten . Prof bb's die enorm afhankelijk zijn van hun fysiek voor hun volledige inkomen vermijden daarom Full Rom . Zit ook enige logica in . Spieren herstellen altijd , slijtage aan gewrichten is onomkeerbaar en vooral gescheerde pezen , eenmaal hersteld blijven altijd een zwak punt .

Het halverwege stoppen tijdens de squat en weer omhoog gaan is juist veel gevaarlijker en slechter voor zowel knieën als pezen. Heb hier vaker onderzoeken over gelezen. Zéker met dergelijke gewichten.
Totaal onnodig en nutteloos ook trouwens om bij deze ROM die kniebandjes om te doen.
Maar ik heb mijn punt nu wel gemaakt denk ik.

Oh kom op man... Hoeveel onderzoeken moeten er nog gedaan worden om te bewijzen dat full ROM tot een veel grotere spiergroei en contractie leidt dan dit soort flauwekul?
Nogmaals, natuurlijk is die kerel sterk en hij zal misschien best in zn eentje een 300 full squat zónder spotter kunnen doen... maar dit slaat gewoon helemaal nergens op.
Als nou iedereen op dit forum er constant op gewezen wordt om volledige squats te maken en natuurlijk ook zonder spotter die je loopt te knuffelen tijdens de volledige ROM, waarom moeten we bij Roelly dan allemaal staan juichen en springen bij zo'n filmpje, ongeacht het gewicht wat eraan hangt?

+1 helemaal mee eens..

Toch pretty impressive zoveel gewicht aan zon stang :)

Het halverwege stoppen tijdens de squat en weer omhoog gaan is juist veel gevaarlijker en slechter voor zowel knieën als pezen. Heb hier vaker onderzoeken over gelezen. Zéker met dergelijke gewichten.
Totaal onnodig en nutteloos ook trouwens om bij deze ROM die kniebandjes om te doen.

ben ik mee eens, komt enorm veel druk op te staan. liever full's
ik denk dat een lichter gewicht met een full rom en goeie intensiteit 10x zo beter is dan op zo'n manier squatten, echter; variatie is ook belangrijk en af en toe shocken met zware gewichten/halve reps moet ook kunnen (vind ik). roelly weet wel wat ie doet

Oma spreekt toch een aardig woordje Engels hoor ik :D

ze heeft het wel verbeterd ja, en roelly ook :D die videos van tijdje terug enz waren lachen

Ik zei niet dat halverwege stoppen niet gevaarlijk is .

Ik heb alleen verteld waarom ze soms Full rom's vermijden .

In totaal denk ik is 2 kilo aan de gewichten opgevreten door muizen.
Sterke sqauts all the way!

lol zeikers. Wie is hier nou de pro dan?

altijd dat gezeik bij squats .. pfff

denk er ook aan dat dit soort gewichten niet altijd worden gebruikt, maar is leuk voor filmpjes voor sponsors e.d.

oud maar mooi

P8C5926.jpg

:trollface:

posts dan niets ............................

wstfm0.jpg

problem?

Terug
Naar boven