MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Die curtis is wel een rare vogel zeg

niet fokken met curtis, ecto's

Slechte zaak, lijkt me normale zaak om je fans etc een beetje op de hoogte te houden. Dat is ook een deel van pro zijn..
Maargoed hij zal t wel nodig hebben.

Slechte zaak, lijkt me normale zaak om je fans etc een beetje op de hoogte te houden. Dat is ook een deel van pro zijn..
Maargoed hij zal t wel nodig hebben.

hij gaat een paar dagen weg, hij is niet weg voor 3-6 maanden, mag de man even op vakantie gaan.

hoezo, laatste update was anderhalve maand geleden toch. Daar doel ik op

Ja, stel je voor hij wil tijd voor zijn familie.

Die curtis is wel een rare vogel zeg

Maargoed hij zal t wel nodig hebben
.

Daar doelde ik op als pro lijkt het me logisch je fans een beetje op de hoogte te houden het is je werk dus je houd genoeg tijd over voor je familie enz lijkt me

Waar ben jij met bezig op dit forum KIKO? Na aanleiding van dit bericht meteen een prive bericht sturen en allerlei dingen over me moeder roepen ???

Laatst bewerkt:
Denk dat er de andere 10 maanden toch weinig te klagen qua updates?

Daar doelde ik op als pro lijkt het me logisch je fans een beetje op de hoogte te houden het is je werk dus je houd genoeg tijd over voor je familie enz lijkt me

Waar ben jij met bezig op dit forum KIKO? Na aanleiding van dit bericht meteen een prive bericht sturen en allerlei dingen over me moeder roepen ???

Hahah en jij dan, in Rob S. log maak ik een replay op je k*t vraag over AAS ga je mij gelijk een 1 geven op mijn foto lol.
En in mijn pm na jou zei ik alleen als we gaan daten neem je moeder ook mee:)

Hahah en jij dan, in Rob S. log maak ik een replay op je k*t vraag over AAS ga je mij gelijk een 1 geven op mijn foto lol.
En in mijn pm na jou zei ik alleen als we gaan daten neem je moeder ook mee:)
Geen karma voor jou. :mad:

stop gewoon met spammen hier of kom met updates

Terug
Naar boven