XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Grappig is dat je het opzich niet merkt.
Dat filmpje van amerika en natuurlijk met andere profs laten dit niet echt blijken. Toen ik heb voor het eerst zag dacht ik echt 'is dat roelly????' :p

klopt je merkt het niet totdat je er naast staat,
maar veel vna di shows en competities zijn ook zo opgenomen dat alles huge lijkt op je beeldscherm. allemaal korte mannetjes :)

Shitt... Hij is gewoon net zo klein als mij, ik dacht dat het echte monsters rond de 1.80 of 1.90 waren.

Midgets

Allemaal overcompensatie voor hun lengte :P

Lou Ferrigno was wel baas met zijn 1m95

tja al die pro's zijn kort over t algemeen

jay 1.75 m
dexter 1.68 m
phil 175 cm
silvio 1.70 m
ronnie 178 cm

het zijn echt geen reuzen hoor :) alleen in breedte heheh
No offence maar hier op mijn school zijn chicks 1.65-170 en ze zijn belachelijk klein, dan moeten de pro's ook zo zijn :roflol: boeie de massa als je zo klein bent

No offence maar hier op mijn school zijn chicks 1.65-170 en ze zijn belachelijk klein, dan moeten de pro's ook zo zijn :roflol: boeie de massa als je zo klein bent

liever 1.67 met massa dan 1.90 ecto + kromme rug
genoeg heerlijke chicks @ 1.65-170 range :D
maargoed, laten we ontopic blijven

Wil liever 1.90 en ecto zijn. Dan maar opnieuw beginnen.

tja al die pro's zijn kort over t algemeen

jay 1.75 m
dexter 1.68 m
phil 175 cm
silvio 1.70 m
ronnie 178 cm

het zijn echt geen reuzen hoor :) alleen in breedte heheh

Ben je zeker? Phil kon vroeger dunken en zelf met zijn gewicht nu kan hij nog vlotjes aan de ring. Kan me dat heel moeilijk voorstellen als hij kleiner is dan mij en ik belange niet in de buurt kom. Ok, white men can't jump, maar dan nog

Ben je zeker? Phil kon vroeger dunken en zelf met zijn gewicht nu kan hij nog vlotjes aan de ring. Kan me dat heel moeilijk voorstellen als hij kleiner is dan mij en ik belange niet in de buurt kom. Ok, white men can't jump, maar dan nog

ja :)

een paar andere;

dorian yates 1.78 m
levrone 1.80
franco columbo 1.65m
frank zane 1.75 m
samir banout 1.73 m

je moet niet vergeten dat Nederlanders ook erg lange mensen zijn he, een van de langste op aarde.
ik als turk van 1.67m voel me ook manlet hier, maar op vakantie in alanya heb ik daar geen last van heheh :D

back to roelly (hand getekend btw);

phoca_thumb_l_Roelly_Winklaar.jpg

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik roelly's topic aanklikte

Brb, even woordenboek zoeken. Ik snap de grap niet

Brb, even woordenboek zoeken. Ik snap de grap niet

grappen zal je ook niet snel vinden in een woordenboek, slimmerd :)

wat ik bedoel is, dat je niet telkens een nieuwe update foto hoeft te verwachten in deze thread. ben roellys persoonlijke fotograaf niet die hem op de voet volgt.
het ging even om z'n lengte en andere bb'ers in t algemeen. als daar over gechat word, prima toch? of mogen we pas wat zeggen als er een nieuwe niet vertoonde pic hier staat?
laten we dan meteen topic op slot gooien en openen als er wat nieuws bekend is.

Laatst bewerkt:
Arnold heeft volgens mij ook weleens een wedstrijd gewonnen en die was iets langer;)

Haha kix is mini turk

Arnold heeft volgens mij ook weleens een wedstrijd gewonnen en die was iets langer;)

Haha kix is mini turk

ja arnold en ronnie zijn wat dat betreft wel uitzonderingen.
zo werd ik op de bassischool ook genoemd :D
had toen ook een Mini Thug tattoo op mn buik, jwz

Terug
Naar boven