MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

vandaag ook op de fibo gezien...aardige chille gozer. zag er heel goed uit. zijn broertje quincy vond ik op 1 of andere manier niet in zijn mooiste shape (kwa massa weet ik niet) maar die ken ik meer van de fotos dan in het eggie

vandaag ook op de fibo gezien...aardige chille gozer. zag er heel goed uit. zijn broertje quincy vond ik op 1 of andere manier niet in zijn mooiste shape (kwa massa weet ik niet) maar die ken ik meer van de fotos dan in het eggie

nice, heb je geen foto samen met hem gemaakt?

pfffffff die tricep... helemaal gestoord :D

Nice guns inderdaad.

Geen idee of dit al gepost is maar ik vroeg aan Roelly wanneer zijn eerst volgende wedstrijd weer is, hij zei dat die zou mee doen aan de Tampa Pro op 11 augustus.

Breaking News: Roelly Winklaar Signs with AMI/Weider
[Link niet meer beschikbaar]

nice, "staat" ie tussen grote namen.
Hij gaat soieso verbazen in 2012/13

Wat zal de reden zijn dat ie van MD naar Weider is gegaan..?

Heb je hem nog veel exposure zien krijgen op MD de laatste tijd ?

Nope.. zie jij veel niet US BB-ers exposure krijgen op MD...? Nope..

MD neemt europa totaal niet serieus.

Heb je hem nog veel exposure zien krijgen op MD de laatste tijd ?

Nope.. zie jij veel niet US BB-ers exposure krijgen op MD...? Nope..

MD neemt europa totaal niet serieus.
wat word in amerika wel serieus genomen wat niet uit de usa komt? volgens mij zowieso niet veel

Helaas niet nee, in europa is ook genoeg kwaliteit te vinden.

I’m going down under to meet my fans and friends in Australia

I’ll be in the plane tomorrow for a whopping +20 hours to meet my fans in Australia.

It’s been a while since the Australia pro show 2010, so i’m happy to return to this beautiful part of the world!

Thanks for a great time at FIBO 2012

WOA.. thanks to all my fans, friends, visitors, everyone! for meeting me at the FIBO 2012. If you have any cool pictures of last weekend and you want to share this with us, please e-mail me! i’ll make sure the pictures end up at the website!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

5:19 de arm van die meid is groter dan die van Roelly :roflol:

Laatst bewerkt:
`Dat is zijn zusje:P

Terug
Naar boven