XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Denk dat hij de 60cm wel aantikt.

Denk rond de 57 cm zit. Er rekening mee houdend dat ronnie op zijn top60cm had.

Hij heeft vooral geweldige armen door de verhoudingen en de vorm. En door de belachelijke onderarmen. Van ronnie waren wel groter denk maar minder mooi met slechte triceps

is een andere gym

we worden voor de gek gehouden

gezien de voorgaande posts is jou bericht redelyk nutteloos eh..

120cm at least

haha ja dat had ik nu ook wel begrepen..ik ging uit van iets boven de 60 maar na het zien van filmpje dacht ik aan 2 meter vandaar...

hoe die vrouw ook kijkt , Roelly heeft het er zelf ook moeilijk mee :D

Denk rond de 57 cm zit. Er rekening mee houdend dat ronnie op zijn top60cm had.

Hij heeft vooral geweldige armen door de verhoudingen en de vorm. En door de belachelijke onderarmen. Van ronnie waren wel groter denk maar minder mooi met slechte triceps

Hoe kom je hierbij ???

Ronnie had op ze top 64cm en zelfs nadat hij een jaar was gestopt had hij nogsteeds 62cm!! Daar is zelfs nog een filmpje van op het forum dat ze zijn benen en armen meten ;)

Coleman wordt niet verslagen als het om armomtrek gaat en al helemaal niet totaal pakket aan spieren.Zo'n champ zien we niet meer ben ik bang.Ja Phil is goed maar beter dan coleman nee dat niet.En voorlopig ziet het er niet naar uit dat iemand ronnie ooit voorbij zal gaan.The man is a legend.

Mooi of niet Coleman was de beste

Coleman wordt niet verslagen als het om armomtrek gaat en al helemaal niet totaal pakket aan spieren.Zo'n champ zien we niet meer ben ik bang.Ja Phil is goed maar beter dan coleman nee dat niet.En voorlopig ziet het er niet naar uit dat iemand ronnie ooit voorbij zal gaan.The man is a legend.

Mooi of niet Coleman was de beste

phil heeft nog een lange tijd te gaan :)

Terug
Naar boven