- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het er overgins zeer mee eens dat Roelly is naar school gaat en zijn Engels gaat upgraden, dat is hard nodig.
Viel me ook op, achjaMarius dohne gaat met pensioen na de tampa. Gezondheidsproblemen. Had ie al. En leek het redelijk onder controle te hebben. Maar is toch foute boel. Meen iets met de nieren. Erfelijke ziekte ofzo.
http://www.flexonline.com/videos/bsn/roelly-winklaar-back-and-bicep-workout-part-1-3
---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 19:50 ----------
monster armen
Kritiek moet ook kunnen natuurlijk, maar vergeet niet dat dit 'promotie filmpjes' zijn, en de gemiddelde amateur die een beetje op forums rondhangt ziet liever gegooi met mega zware gewichten dan een correcte uitvoering.
Ben het er overgins zeer mee eens dat Roelly is naar school gaat en zijn Engels gaat upgraden, dat is hard nodig.
Quincy begint ook een freak te worden. Wanneer pakt hij weer een wedstrijd?
Leuk, was toen toevallig ook aan het trainen. Roelly die wijde pull-ups doet is inderdaad bizar om te zien.

Logisch, word zelf ook niet graag geconfronteerd met concurrentieVolgens mij doet Roelly er alles aan om jou te ontlopen killy.

Volgens mij doet Roelly er alles aan om jou te ontlopen killy.

Logisch, word zelf ook niet graag geconfronteerd met concurrentie![]()

Leuk, was toen toevallig ook aan het trainen. Roelly die wijde pull-ups doet is inderdaad bizar om te zien.