MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

dit staat bij de foto op fb van een atleet van haar

"Sibil does this for like 30 guys this is just mine!!! What a lady!!!"

ik weet niet of dat van roelly er ook zo uit ziet

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 17:40 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 dagen eten voor roelly :)

Miles of bodies delfshaven/coolhaven?
Mile's Hardcore, ivm problemen met de eigenaar van bodies is hij naar mile gekomen. alleen heeft ie 40 extra leden van bodies naar mile meegenomen >< nu trainen zij in roulatie schema. dus van oefening naar oefening, dus houden ze best wel veel dingen in beslag....... maar echt prachtig hoe Roelly bezig is met zn Oma als coach :P

bij Mile's hardcore trainen ook andere IFBB pro's ze worden voornamelijk gesponsord door extrifit. Luc Chabot traint er, maar ook een donkere getinte man waarvan k zn naam niet weet :?

Krijg er spontaan honger van :p

Vond t al zo rustig bij Bodies. Wel jammer hoor :(

Dan moet je sibil eens sushi zien maken :9

Spontaan honger van droge kip en rijst, hardcore !

Mile's Hardcore, ivm problemen met de eigenaar van bodies is hij naar mile gekomen. alleen heeft ie 40 extra leden van bodies naar mile meegenomen >< nu trainen zij in roulatie schema. dus van oefening naar oefening, dus houden ze best wel veel dingen in beslag....... maar echt prachtig hoe Roelly bezig is met zn Oma als coach :P

bij Mile's hardcore trainen ook andere IFBB pro's ze worden voornamelijk gesponsord door extrifit. Luc Chabot traint er, maar ook een donkere getinte man waarvan k zn naam niet weet :?

Lol, luc ifbb pro? Zou hem feliciteren met zijn prof kaart :roflol:

Ik zit er ook aan te denken om weg te gaan bij bodies, oma heeft alle leuke mensen en spotters mee genomen :(

Twijfel tussen miles en straatweg

Laatst bewerkt:
Als trainerfromhell echt sibil is, hoop ik dat we exclusieve foto's van roelly krijgen :D

De verhalen worden steeds anders
Roelly traint op meerdere plaatsen dat doet die al vanaf febr dit jaar Mike Gym In oostzaan,Spijkenisse,Rotterdam, omdat de appartuur meer na fitness ging bij bodies kon Roelly niet meer voluit trainen dat is de rede

Voor 50 euro valt er wel te praten denk ik :p
Alsjeblieft
Krijgen we nu exclusieve foto's? :D

bil50ev.jpg

Terug
Naar boven