We bevinden ons momenteel in de alleen-lezenmodus vanwege een update. Kom later nog eens terug.
MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Zeg die reverse benchpress met die barbell op een gegeven moment. Wat is het nut precies van die oefening?

daar activeer je meer de bovenkant van je borst mee

Ik hoor 't al. Ik probeer 'm zelf van de week wel even. Kijken of ik m'n bovenkant/onderkant borst of triceps voel ;) Bedankt voor de reacties!

t*ring, als ie zo tegen 't einde die draaiende front raises met een schijf doet! Wat een dikte en separatie zeg!

huhh doet hij die legg press in mijn sportschooltje(de scene met die brand slang boven zn knar).whaha daar lag k gister nog met 3 schijven(van 25kg) per kant als een beest te trainen :) en die scenes daarna zijn ook in mijn sportschool :P

Laatst bewerkt:
damned, hij ziet er fenomenaal uit op 3.57 ,als hij die draai-oefening met een schijf doet voor de schouders. Prachtig gewoon.

Ik zou zelfs durven zeggen even goed als Phil Heath

kan daar niet iemand een screenshot van maken ??

Wat is het nut van die oefening anyways, zie alleen roelly em doen, verder nog nooit gezien.

Roelly wordt gewoon echt een beest!

Wat is het nut van die oefening anyways, zie alleen roelly em doen, verder nog nooit gezien.
Voor de front delts als ik goed heb begrepen. Probeer ze is zou ik zeggen. Roelly doet wel vaker oefeningen die je iemand anders niet snel zal zien doen, dat is juist zo goed aan z'n training, hij traint specifiek.

Echt? Ik dacht altijd dat het voor bovenkant borst was :o

Of is dit op een andere manier/hoek/positie ellebogen ... uitgevoerd?

Ja. Wanneer je hem closegrip pakt meer triceps en wijd meer borst.
Ik heb hem ook voor bovenkant geprobeerd maar vind hem niet fijn wijd en dan omgekeerde grip. Doe liever (smith) incline/flat guillotine benchpress voor de bovenkant.
Ik ga hem nog wel eens closegrip voor triceps proberen.

met name de voorste kop (pars clavicularis) van de schouder in functie zetten door zowel endorotatie als anteflexie in schoudergewricht te doen. ook pak je altyd beetje borst mee omdat die ook dezelfde functies in de schouder heeft. maar de concentratie ligt op de schouders en dan met name voorste kop dus.

huhh doet hij die legg press in mijn sportschooltje(de scene met die brand slang boven zn knar).whaha daar lag k gister nog met 3 schijven(van 25kg) per kant als een beest te trainen :) en die scenes daarna zijn ook in mijn sportschool :P

Op je 17e al een gym ownen. Dat is pas 'baas'

damned, hij ziet er fenomenaal uit op 3.57 ,als hij die draai-oefening met een schijf doet voor de schouders. Prachtig gewoon.

Ik zou zelfs durven zeggen even goed als Phil Heath

kan daar niet iemand een screenshot van maken ??

Heftige shit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: brwa
Voor de front delts als ik goed heb begrepen. Probeer ze is zou ik zeggen. Roelly doet wel vaker oefeningen die je iemand anders niet snel zal zien doen, dat is juist zo goed aan z'n training, hij traint specifiek.

Ik dacht misschien ook rotator cuff oid. Bedankt voor de snelle replys. Het is idd wel vet dat Roelly zoveel oefeningen doet die je niet vaak ziet, oma :rolleyes:

met name de voorste kop (pars clavicularis) van de schouder in functie zetten door zowel endorotatie als anteflexie in schoudergewricht te doen. ook pak je altyd beetje borst mee omdat die ook dezelfde functies in de schouder heeft. maar de concentratie ligt op de schouders en dan met name voorste kop dus.

Terug
Naar boven