Seppe88
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar activeer je meer de bovenkant van je borst mee

Zeg die reverse benchpress met die barbell op een gegeven moment. Wat is het nut precies van die oefening?
t*ring, als ie zo tegen 't einde die draaiende front raises met een schijf doet! Wat een dikte en separatie zeg!
Echt? Ik dacht altijd dat het voor bovenkant borst was

Roelly Winklaar's Heavy Chest Workout Weeks before Tampa Pro
http://www.flexonline.com/videos/bsn/roelly-winklaars-heavy-chest-workout-weeks-tampa-pro
damned, hij ziet er fenomenaal uit op 3.57 ,als hij die draai-oefening met een schijf doet voor de schouders. Prachtig gewoon.
Ik zou zelfs durven zeggen even goed als Phil Heath
kan daar niet iemand een screenshot van maken ??
Voor de front delts als ik goed heb begrepen. Probeer ze is zou ik zeggen. Roelly doet wel vaker oefeningen die je iemand anders niet snel zal zien doen, dat is juist zo goed aan z'n training, hij traint specifiek.Wat is het nut van die oefening anyways, zie alleen roelly em doen, verder nog nooit gezien.
Echt? Ik dacht altijd dat het voor bovenkant borst was
Of is dit op een andere manier/hoek/positie ellebogen ... uitgevoerd?
Wat is het nut van die oefening anyways, zie alleen roelly em doen, verder nog nooit gezien.
huhh doet hij die legg press in mijn sportschooltje(de scene met die brand slang boven zn knar).whaha daar lag k gister nog met 3 schijven(van 25kg) per kant als een beest te trainenen die scenes daarna zijn ook in mijn sportschool
![]()
grapjas!!!

damned, hij ziet er fenomenaal uit op 3.57 ,als hij die draai-oefening met een schijf doet voor de schouders. Prachtig gewoon.
Ik zou zelfs durven zeggen even goed als Phil Heath
kan daar niet iemand een screenshot van maken ??
Voor de front delts als ik goed heb begrepen. Probeer ze is zou ik zeggen. Roelly doet wel vaker oefeningen die je iemand anders niet snel zal zien doen, dat is juist zo goed aan z'n training, hij traint specifiek.

met name de voorste kop (pars clavicularis) van de schouder in functie zetten door zowel endorotatie als anteflexie in schoudergewricht te doen. ook pak je altyd beetje borst mee omdat die ook dezelfde functies in de schouder heeft. maar de concentratie ligt op de schouders en dan met name voorste kop dus.