AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Ik vind het toch wel een indrukwekkend line-up hoor !!

interessant, Devis doet ook mee . Ik zie Ben PAkulski er wel niet tussen staan,die zou thans ook gaan meedoen.

Deze zou normaal voor Roelly moeten zijn . Ik zou niet weten wie hem hier gaat kunnen verslaan. Of Roelly moet in heel slechte conditie opt podium gaan staan , maar dat zal vast niet gaan gebeuren.

interessant, Devis doet ook mee . Ik zie Ben PAkulski er wel niet tussen staan,die zou thans ook gaan meedoen.

Deze zou normaal voor Roelly moeten zijn . Ik zou niet weten wie hem hier gaat kunnen verslaan. Of Roelly moet in heel slechte conditie opt podium gaan staan , maar dat zal vast niet gaan gebeuren.

Rhowden, curry, huh, freeman... Die gasten hebben wel echt prachtige fysieken hoor, niet te vroeg juichen.

Would drink out one of those cups!

hahah 27 euro voor een shirt met zijn kop erop + reclame en dan nog 27 euro? Zal ik alvast bukken want hij houd ervan om mensen te naaien zo te zien

als je een product op de markt zet moet het winst opleveren.. dat heet business
:roflol: allen reclame is al genoeg , hoeveel kosten die shirts normaal en dan met zn kop erop 27 euro lol, vraag me af wie het koopt.
Golds gyms tanktops kosten 25 euro en ze komen uit amerika

Je koopt zo'n shirt om te steunen. Als je dat niet wilt, prima, dan koop je het toch niet.

hahah 27 euro voor een shirt met zijn kop erop + reclame en dan nog 27 euro? Zal ik alvast bukken want hij houd ervan om mensen te naaien zo te zien

:roflol: allen reclame is al genoeg , hoeveel kosten die shirts normaal en dan met zn kop erop 27 euro lol, vraag me af wie het koopt.
Golds gyms tanktops kosten 25 euro en ze komen uit amerika

sjonge, jonge, jonge...

wat ben jij een vervelend k*t ventje

• Like
Waarderingen: kix
Killy als jij nou is een fototje van hem schiet als die aan het trainen is, lijkt me een goed plan.

Je koopt zo'n shirt om te steunen. Als je dat niet wilt, prima, dan koop je het toch niet.

jup zo is het. shirtje van overeem kost ook 35 euro
en aan de andere kant ..een zogenaamd merk als g-star of whatever (geen idee wat het kost) van 100 euro.. is ook nix beter dan dat 15 euro shirt van jack&jones

over een jaar of 10 als roelly misschien PRO-af is dan krijgen jullie er vast wel wat voor terug in de vorm van advies,trainingsschemas,eetschemas,kuuradvies en verdere begeleiding;)

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 20:31 ----------

ze moeten dat rode shirt in rib tank maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

Snap nooit zo goed waarom ze nou geen foto's nemen...

Is toch leuk om je fans wat te laten zien.

Roelly komt in een film/docu in de trent van pumping iron maar dan anno 2012.

Ze gaan atleten als Kai, Phil, Dennis Wolf, Roelly, Branch Warren, Victor Martinez filmen die in voorbereiding zijn voor Mr Olympia. Hierbij laten ze zien eigenlijk hoeveel moeite en opofferingen ze moeten maken om dit te kunnen, en dat ze een hele grote karakter hebben die vele mensen niet zien of verkeerd begrijpen.

Gaat zeker een hele vette filmpje worden

http://www.musculardevelopment.com/...-olympia-is-coming-to-a-theatre-near-you.html

Ik heb een shirtje besteld altijd leuk nog een shirt kun je niet genoeg van hebben heb ondertussen 20-30 shirts voor te trainen.

Waarom zou je in godsnaam 20-30 shirts hebben om te trainen.. ???

Waarom zou je in godsnaam 20-30 shirts hebben om te trainen.. ???

Is toch handig heb gorilla wear broeken dus daar moet dan ook gorilla wear shirt bij Brachial hetzelfde,plus ga eens naar de fibo heb je er ook weer een paar.Dan heb ik er nog veel gekocht van gasp tot phill heat een heb ik er zelf laten drukken.En zo heb ik er nog meer allemaal handig

Terug
Naar boven