XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

:roflol: ben je serieus man? Waar volwassen mensen hun geld aan geven :roflol:

Je gaat trainen, geen modeshow lopen

Of ben jij zo iemand die de hele tijd in de spiegel zit te zien of zijn haar nog goed ligt? En als je haar niet meer goed ligt, ga je even naar de kleedkamer om het terug goed te leggen :rolleyes:

:roflol: ben je serieus man? Waar volwassen mensen hun geld aan geven :roflol:

Je gaat trainen, geen modeshow lopen

Of ben jij zo iemand die de hele tijd in de spiegel zit te zien of zijn haar nog goed ligt? En als je haar niet meer goed ligt, ga je even naar de kleedkamer om het terug goed te leggen :rolleyes:

boeiend, t is zijn geld.. doet ie mee wat de **** hij wilt, toch?
de ene geeft t uit aan supplementen de ander aan kleding, allemaal t zelfde.
bb gaat uiteindelijk toch om looks?

boeiend, t is zijn geld.. doet ie mee wat de **** hij wilt, toch?
de ene geeft t uit aan supplementen de ander aan kleding, allemaal t zelfde.
bb gaat uiteindelijk toch om looks?
Imo om het fysiek, niet om de kleding.
Tuurlijk doet hij met zijn geld wat hij wilt, maar +700€ geven aan T-shirts om te trainen :roflol: En hij zal waarschijnlijk ook een hele boel broeken hebben

Ik heb 2 broeken en 3 shirts om in te trainen :(

na elke training gooi je toch een shirt de was in, dan kom je toch niet toe met een paar shirtjes

na elke training gooi je toch een shirt de was in, dan kom je toch niet toe met een paar shirtjes
Je traint toch een hele week met dezelfe t-shirt???? Niet? :o

J/k, ik train 4x/week en mijn moeder wast regelmatig. Dus imo heb je er niet zoveel nodig.

Maar we zijn helemaal Off-topic aan het gaan!!

Is toch handig heb gorilla wear broeken dus daar moet dan ook gorilla wear shirt bij Brachial hetzelfde,plus ga eens naar de fibo heb je er ook weer een paar.Dan heb ik er nog veel gekocht van gasp tot phill heat een heb ik er zelf laten drukken.En zo heb ik er nog meer allemaal handig

Haha, als ik wat meer geld zou hebben zou ik het liefst alle kleding van gasp kopen.
Ik vind bodybuilding kleding echt cool :cool:

Imo om het fysiek, niet om de kleding.
Tuurlijk doet hij met zijn geld wat hij wilt, maar +700€ geven aan T-shirts om te trainen :roflol: En hij zal waarschijnlijk ook een hele boel broeken hebben

Kijk hoe Ibo Er Bij loopt. Super Bruut Met Zijn Gorilla Wear Gear En Bijpassende schoenen Met 'Turkish Delight' Er Op :p

Stylo, Jwz

na elke training gooi je toch een shirt de was in

Eumh... Zou wel moeten hé :p

Hoeveel squat hij daar in de smith?

nice vid, maar hij is nog geen RC ;)

Bedankt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is niet van nu...

Wat ik net op mn fb heb gezet wel.

Ah oei sorry, dacht dat ie nieuw was ! Zag er ziek uit :p

Terug
Naar boven