- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben je serieus man? Waar volwassen mensen hun geld aan geven
Je gaat trainen, geen modeshow lopen
Of ben jij zo iemand die de hele tijd in de spiegel zit te zien of zijn haar nog goed ligt? En als je haar niet meer goed ligt, ga je even naar de kleedkamer om het terug goed te leggen![]()
boeiend, t is zijn geld.. doet ie mee wat de **** hij wilt, toch?
de ene geeft t uit aan supplementen de ander aan kleding, allemaal t zelfde.
bb gaat uiteindelijk toch om looks?

Imo om het fysiek, niet om de kleding.boeiend, t is zijn geld.. doet ie mee wat de **** hij wilt, toch?
de ene geeft t uit aan supplementen de ander aan kleding, allemaal t zelfde.
bb gaat uiteindelijk toch om looks?
En hij zal waarschijnlijk ook een hele boel broeken hebbenJe traint toch een hele week met dezelfe t-shirtna elke training gooi je toch een shirt de was in, dan kom je toch niet toe met een paar shirtjes
? Niet? 
Is toch handig heb gorilla wear broeken dus daar moet dan ook gorilla wear shirt bij Brachial hetzelfde,plus ga eens naar de fibo heb je er ook weer een paar.Dan heb ik er nog veel gekocht van gasp tot phill heat een heb ik er zelf laten drukken.En zo heb ik er nog meer allemaal handig

Imo om het fysiek, niet om de kleding.
Tuurlijk doet hij met zijn geld wat hij wilt, maar +700€ geven aan T-shirts om te trainenEn hij zal waarschijnlijk ook een hele boel broeken hebben

1 klein verschil, hij moet ze niet betalenKijk hoe Ibo Er Bij loopt. Super Bruut Met Zijn Gorilla Wear Gear En Bijpassende schoenen Met 'Turkish Delight' Er Op
Stylo, Jwz

Ik heb een shirtje besteld altijd leuk nog een shirt kun je niet genoeg van hebben heb ondertussen 20-30 shirts voor te trainen.