Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Ik vind z'n rug zeker niet slecht hoor, kijk die bdb en lat spr maar

quote from Dave RX

I'd have WINKLAAR 3rd, HIDE 4th, BANKS 5th, JEWELL 6th, CURRY 7th, HUH 8th

Roelly borst oogt ook plat

Dit is toch prejudging dus als hij dan wat meer carbs eet dat die dan dadelijk enorm vol staat. Dat hoop ik dan tenminste

is vaak moeilijk om die punten achterstand goed te maken

Tsja op de foto's moet roelly toch echt zn meerdere erkennen in toney, rhoden en hide qua scherpte/hardheid tot nu toe. Zeer gewaagd aan elkaar.. die jap staat loeiend met zn quads

Rhoden is the man to beat.

Hide maakt hele goeie comeback.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mist hier toch echt pak massa op benen lijkt het

Denk dat idd Rhoden de man met het het volledige pakket is en hem wint

Ik denk dat hij heeft geprobeerd om de shape van de NY Pro te evenaren.En daar helaas massa voor heeft ingeleverd.Maar verder hij staat in goede shape dat is zeker maar tegenover mannen als Freeman heeft hij zijn massa nodig.

No offence tegen roelly, goed fysiek uiteraard. Maar vind het best grappig dat mensen dachten dat hij Mr o ging worden dit jaar

Hij is al mr. O, de gym mr O.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 22:29 ----------

No offence tegen roelly, goed fysiek uiteraard. Maar vind het best grappig dat mensen dachten dat hij Mr o ging worden dit jaar

Dat dacht ik soms ook, maar nu zijn de big boys nog afwezig: branch, phill, dennis, evan, kai

Ik had paar pagina's terug nog gezegd dat rhoden beter was :D

Ben echt fan van hem, zo'n mooie shape

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat ik raar vind, is dat op de vorige pagina, of de pagina daarvoor echt een sicke foto gepost is van zijn kuit. Als je de foto's hierboven bekijkt, lijkt het wel de kuit van iemand anders? :dunno:

edit: niet vlak boven mij, paar posten terug

Ter vergelijking op de NY pro;
IMG_2394.jpg

Hij heeft gewoon hele aanhechting.. maar staat wel droog hoor

helaas, ik vind hem zelfs slechter geworden. 2010 stond die veel beter naar mijn mening.

Aust-399.jpg

dikte in zijn rug is prima. Armen en schouders zoals gewoonlijk top.

Wijdte van rug en massa op benen is gewoon zijn breekpunt. Rug was het vorig jaar en het jaar daarvoor al en nu nog steeds.

Wanneer komen de volgende pics? Morgen avond?

Terug
Naar boven