Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

IMG_9022_MGEHHHRVCB.jpg

_P8C0994.jpg

2012 en 2010.....

IMG_9038_SROFDWATEX.jpg

IMG_9047_ISZYKHSKVW.jpg

Laatst bewerkt:
Hij staat goed erbij maar niks verbeterd tegen over de New York Pro 2010. Ja zijn rug is nu wel een stuk verbeterd maar zijn borst, hamstrings en overall look, zoals hardheid enz is totaal niet verbeterd, eerder achteruit gegaan.

Conclusie: tijd voor een andere trainer, srs :trollface:

Dit was toch pre-judging? Er kan nog een hoop veranderen
(denk ik)

Hij staat goed erbij maar niks verbeterd tegen over de New York Pro 2010. Ja zijn rug is nu wel een stuk verbeterd maar zijn borst, hamstrings en overall look, zoals hardheid enz is totaal niet verbeterd, eerder achteruit gegaan.

harde woorden.... maar misschien wel een kern van waarheid helaas.

50/50 als het goed is, dus als je pre judging verdoet dan heb je al weinig kans.

Hopelijk maken de komende uren een hoop goed

Pre judging is zeker bepalend hij zou 1 plaats kunnen winnen.Maar dat moet het wat punten betreft een close call zijn.Ben er bang voor dat het een 3de plek word.Wat wel aangeeft dat hij in dit veld,niet in zijn beste doen toch nog goed was.Maar voor de Olympia denk ik dat het niveau te hoog zal zijn.Maar schrijf hem niet af dat deden ze met Dennis Wolf ook en die kwam hard terug.

Ik baal hier van :(

Ik vind hem er niet zo slecht bij staan maar hij haalt niet alles uit zn poses, vooral de latspread..imo zet hij zn handen ook niet goed..

Ik zet hem desondanksop P2 :cool:

Dikte op zn rug is waanzinnig trouwens!

Laatst bewerkt:
zn most muscular is toch mn favoriete pose van hem, erg nice

Side pose vind ook wel erg goed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De " tijd voor andere trainer" discussie gaan weer van start:rolleyes:

Vind het dom om nu te roepen tijd voor een andere trainer.Roelly en Oma zijn twee handen op 1 buik.Hebben er beide baat bij om goed te scoren.Wie weet wat er is ? juist nog niemand.Wacht het af en in de loop van de week word alles duidelijk.

Laten we eerst eens ff wachten, finale moet nog komen.

ze zijn allesbehalve "fair" op de md site... kan me echt ergeren aan een paar mods daar. ze negeren roelly als t ware of te negatief!! politics

ze zijn allesbehalve "fair" op de md site... kan me echt ergeren aan een paar mods daar. ze negeren roelly als t ware of te negatief!! politics

Die lui zijn mad dat roelly nu voor Flex filmpjes maakt
maar op een paar punten hebben ze wel gelijk als je de kritieken leest

Terug
Naar boven