MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

:D jawel.
Allebei top 6 O material :D

Die van Kai zijn toch wel beter hoor... Zou het wel in vergelijking willen zien.

Is Kai in finland aanwezig dan? Freeman en Rockel zoiezo. Pff word pegels zweten..

benen moeten gewoon nog een pak beter. Hams zijn wel goed

Poseren daar moet die het uit halen
Roelly moet vertrouwen in zich zelf vinden en de sterren van de hemel poseren
(Hij is sterk verbeterd op rug borst wat zijn min punt was )
Dat is punt waar die op af gaat zegt de jury
Kwa massa was er niks mis zei de judge want hij was BIG

Ik vond zijn borst nu juist sterk! Zijn hams waren goed gedefinieerd, echter naar mijn mening niet dik genoeg in de Side poses. Yamagishi vind ik een mooie bodybuilder echter dat hij in deze lineup boven Roelly eindigt is pure politiek vanuit de sponsor naar mijn idee.
Sibil ben je het met me eens dat Roelly zijn armen niet verder moeten groeien tov de rest. Dat komt zijn rug en borst nl ten goede...traint hij zijn armen nog steeds elke week?

Ik vond zijn borst nu juist sterk! Zijn hams waren goed gedefinieerd, echter naar mijn mening niet dik genoeg in de Side poses. Yamagishi vind ik een mooie bodybuilder echter dat hij in deze lineup boven Roelly eindigt is pure politiek vanuit de sponsor naar mijn idee.
Sibil ben je het met me eens dat Roelly zijn armen niet verder moeten groeien tov de rest. Dat komt zijn rug en borst nl ten goede...traint hij zijn armen nog steeds elke week?

Ik vind een wow factore als zijn armen moet je instand houden

Of Roelly nu armen traint of niet ze blijven groeien dat hou je niet tegen dus hebben we samen besloten om ze gewoon weer te trainen Net als zijn schouders
(Denk met rug training pak je automatisch biceps
Borst pak je de triceps mee )

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 23:39 ----------

benen moeten gewoon nog een pak beter. Hams zijn wel goed

Die dag goede oproer over die hams de wowwwwww vlogen door de zaal

Leuke foto van Roelly

292044_455239837854148_1781211869_n.jpg

^^ Dat zijn flinke hamlappen op die armen.

Nog altijd één van de ziekste triceps van 't circuit.

't zou echt schandalig zijn als Roelly geen ticket zou winnen voor de Olympia, althans dat is mijn mening. Die armen zijn samen met die van Heath de beste in het circuit.
Weet een van jullie hoe het komt dat Roelly soft lijkt als hij ontspant, maar als hij aanspant je wel volledige definitie ziet?

Poseren daar moet die het uit halen
Roelly moet vertrouwen in zich zelf vinden en de sterren van de hemel poseren

Ik heb ergens in een filmpje(van md of rx, weet het niet zkr meer) en later ook op forums voorbij zien komen dat vele denken dat Roelly punten verloor door zijn houding tussen de poses in. Maybe ook een punt van aandacht al heb je dit denk zelf ook al meegekregen.

Ik vind een wow factore als zijn armen moet je instand houden

Eens! :D

echt wel schandalig dat hij niet tweede eindigde of mss zelfs eerste ???
die jury is toch ook doorgestoken kaart denkik soms hopelijk finland een topper!

Kan Roelly niet eens posing lessen volgen bij Kevin Levrone?
Dat is een filmpje dat ik graag zou zien!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaha vette gif, wie shopt er even "do it phaggot" onder

Hahaha, ik had muziek op en in die gif beweegt hij precies op de maat XD

Meanwhile Backstage At The Europa Get Fit Expo in Dalls

Terug
Naar boven