XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

dat freeman boven roelly eindigt :roflol: hij is op geen een punt sterker dan hem.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 01:09 ----------

Waarom doet Roelly side tri pose niet zoals iedereen? heb hem nog nooit 'normaal' zien doen, iemand ook toevallig een pic van ofzo?

als je zulke triceps hebt ga je niet eens moeite meer doen voor die pose :D kan je beter je energie bewaren voor een andere pose.

gierige prize money ook zeg..

dat freeman boven roelly eindigt :roflol: hij is op geen een punt sterker dan hem.

Ik dacht precies het zelfde, is ****ing frustrerend gewoon. Hide vond ik ook niet beter dan Roelly, weinig massa vergleken met Roelly.
Maar goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 20:06 ----------

Roelly kreeg maar 1000 dollar, winnaar 10000.
De cheque van zijn ny pro overwinning was 250 000 dollar als ik het filmpje op youtube goed beluister.

Zoon van labrada is ook aardig buff

William bonac die doet het super eerste pro show en top 3.Roelly moet zijn massa terug winnen dan kan hij freeman aan.Shawn roden is zo gehypte in de us dat word moeilijker

250k voor NY? Lijkt mij niet, dat is meer dan de winnaar vd Olympia.
Roelly moet gewoon zorgen dat hij z'n inner thighs niet wegcut.

Sieb wat zeg je nou... Jesse2010 is de nieuwe flex wheeler... hij zal het echt wel weten.. lol

ik vraag aan Jesse welke massa moet Roelly terug winnen?

Roelly heeft enorme schouders en armen, die wellicht heel wat van het werk verrichten tijdens compound oefeningen voor borst en rug.
Als hij zijn borst en rug op hetzelfde niveau van zijn shouders/armen wil krijgen dan zal hij wellicht meer aandacht moeten besteden aan de isolatie van borst en lats.

Bij bepaalde poses, onder bepaalde hoek, lijken Roelly's bovenbenen gewoon een maat kleiner dan die van de concurrenten, hoewel er in centimeters misschien zelfs niet eens zoveel verschil op zit.

Ook dit moet via gericht trainen, met concentratie op en isolatie van probleemzone (binnenkant-hams) bij te werken zijn. Ik denk ook dat op het vlak van poseertechniek dit in zekere mate bij te werken moet zijn.

Als hij erin slaagt borst, rug en benen op te krikken tot hetzelfde niveau als armen/schouders, dan wacht hem een zeer mooie toekomst.

ik vraag aan Jesse welke massa moet Roelly terug winnen?

Hij is harder als de rest maar Roelly staat bekend om zijn ronde spierbuiken.En deze miste ik de laatste 2 wedstrijden.Hij zou normaal echt niet kunne verliezen van een Toney Freeman.Maar kwam nu gewoon duidelijk massa te kort en daardoor oogde roelly kleiner.Inderdaad wel harder maar vergelijk het met de NY pro en je ziet dat roelly daar echt wel groter was.

Btw, lag het aan mij of deed roelly in de finals van dallas de back lat spread op een juiste manier (deed me aan phil heath denken) waardoor (in mijn ogen) hij de rest ownde?

IMG_9375_IZTXLSYPJY.jpg

Wat nou massa kwijt ? Hij schopt in deze pose zo zwaar kont.

JEB_6313wtmk_QTMDJJPJHC.jpg

Laatst bewerkt:
Hij is harder als de rest maar Roelly staat bekend om zijn ronde spierbuiken.En deze miste ik de laatste 2 wedstrijden.Hij zou normaal echt niet kunne verliezen van een Toney Freeman.Maar kwam nu gewoon duidelijk massa te kort en daardoor oogde roelly kleiner.Inderdaad wel harder maar vergelijk het met de NY pro en je ziet dat roelly daar echt wel groter was.

ben ik niet met je eens
Roelly NY minder hard
Roelly Dallas groter en harder als NY
Wil je me zeggen dat Roelly klein is tegen over de rest die op de foto waar ze met 4 op staan?

image (1).jpg

image (3).jpg

255328_4103206632573_594654442_n.jpg

Laatst bewerkt:
@KevinF Ja als je het niet ziet kan ik er ook niks aan doen.Dus ik en de jury en nog wat jongens die ik en die zijn allemaal gek en zien niet goed ?

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 18:44 ----------

ben ik niet met je eens
Roelly NY minder hard
Roelly Dallas groter en harder als NY

Okey ja van jou wil het best aan nemen dat het zo zal zijn je ziet roelly vaker dan de meeste hier.Hij oogt alleen kleiner laat ik het goed zeggen in de line up ;)

Laatst bewerkt:
jij hoeft van mij niks aan te nemen, maar een blinde kan nog zowat zien dat de ratio conditionering en massa beter is dan de rest. Dan mogen sommige misschien meer massa hebben, dat houdt niet in dat ze beter zijn. conditionering word compleet over het hoofd gezien.

Terug
Naar boven