MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Get to the chopper.

Dus roelly zegt nu ' i ll be back"

OlfKK.jpg

in arnold's tijd was media en promotie ook nog niet zo belangrijk als nu...

Er valt meer geld te verdienen met promotie dan met het draaien van wedstrijden denk ik. En geld is weer nodig om de sport te kunnen beoefenen.

Beetje energie in de marketing van Roelly (en daar hoort beheersing van de engelse taal ook bij) kan veel opleveren.

Weet je Roelly zijn Engels zonder camera is perfect hij lacht ,Praat over motors, autos , zijn kinderen en alle Anderen hebben geen moeite om hem te verstaan
Maar voor een camera is toch wel weer anders ik merk het zelf
Dan kom je Ineens niet uit je woorden zoals je het wilt brengen
Dan komt Ineens de schaamte en wil je zo snel mogelijk Dan maar met interview Klaar zijn
Voor jezelf is het makelijk Als ik ze zie aan komen neem ik al de benen
Roelly kan dat Helaas niet Doen en om zijn fans te woord Staan doet die bet toch maar weer ondanks alle hatelijke opmerkingen die over het inter gaan
- Je noemt de zwakke plekken van Roelly op in deze post, waarom verbeter je deze punten niet?
- Schaamte als er een camera voor je neus staat.. maar geen schaamte als je met een string op het podium staat waar OOK cameras staan? Die snap ik niet
- Bodybuilding gaat om het verbeteren om je fysiek, in mijn mening, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben, is dat mentaal er ook bij hoort, het goed beheersen van een taal hoort hierbij, engels is een wereldtaal, en des te beter Roelly zijn engels is, des te meer fans hij zult krijgen.

Ik was vroeger nooit echt een fan van Jay, maar na verloop van tijd, en nadat ik zijn initiatief zag van interviews te nemen, ben ik best een groot fan van hem, en vind ik hem wel een leuke kerel, met gevolg dat hij mijn stem dus krijgt volgend jaar

Weet je Roelly zijn Engels zonder camera is perfect hij lacht ,Praat over motors, autos , zijn kinderen en alle Anderen hebben geen moeite om hem te verstaan <br />
Maar voor een camera is toch wel weer anders ik merk het zelf<br />
Dan kom je Ineens niet uit je woorden zoals je het wilt brengen<br />
Dan komt Ineens de schaamte en wil je zo snel mogelijk Dan maar met interview Klaar zijn <br />
Voor jezelf is het makelijk Als ik ze zie aan komen neem ik al de benen <br />
Roelly kan dat Helaas niet Doen en om zijn fans te woord Staan doet die bet toch maar weer ondanks alle hatelijke opmerkingen die over het inter gaan
Mss goed idee voor een post of after training camera training erbij te gaan doen ;-)
Gewoon oefenen.

Je komt van podium krijg gelijk camera onder de neus
Dan moet je goed Engels spreken pfffffff Wie van jullie Hollanders wil even een interview afgeven in Papiamento??? Mischien is de taal voor hem niet makelijk te leren , Roelly probeert het tenminsten.
Er zijn 10 tallen pros die helemaal geen Engels spreken

Waarom moet de coach er voor zorgen ?dat zijn Engels Beter word?
Julie denken dat ik een of andere mong**l Ben die niet Weet hoe her in bb wereld toe gaat
een atleet Moët ook willen !!!!!!

even rustig aan he :D

Moet wel zeggen dat iedereen telkens wanneer Roellie compete dik veel zin heeft in de contest en aangeeft hoe goed hij er wel niet uitziet etc. Vervolgens vallen de resultaten wat tegen en krijg je van die allesweters die het allang hadden zien aankomen (maar niet van te voren ook maar iets zeggen) en met 1001 manieren komen die hij beter had kunnen doen.

Is het geen idee trouwens om met de interviewers te overleggen dat Roellie van te voren de vragen krijgt zodat hij zich wat beter kan voorbereiden voor het interview? Kan me niet voorstellen dat een interviewer als Jay dat niet zou begrijpen bijvoorbeeld. Door de vragen van te voren al wat uit te werken kan Roellie zich denk ik ook wat beter uitdrukken over hoe hij zich voelt etc en begrijpen de fans het ook beter :)

Laatst bewerkt:
- Je noemt de zwakke plekken van Roelly op in deze post, waarom verbeter je deze punten niet?
- Schaamte als er een camera voor je neus staat.. maar geen schaamte als je met een string op het podium staat waar OOK cameras staan? Die snap ik niet
- Bodybuilding gaat om het verbeteren om je fysiek, in mijn mening, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben, is dat mentaal er ook bij hoort, het goed beheersen van een taal hoort hierbij, engels is een wereldtaal, en des te beter Roelly zijn engels is, des te meer fans hij zult krijgen.

Ik was vroeger nooit echt een fan van Jay, maar na verloop van tijd, en nadat ik zijn initiatief zag van interviews te nemen, ben ik best een groot fan van hem, en vind ik hem wel een leuke kerel, met gevolg dat hij mijn stem dus krijgt volgend jaar

Voor een camera praten of presenteren is best moeilijk hoor. Zelf schijn ik een uitstekende prater te zijn en ik sta regelmatig zonder problemen voor grote groepen te presenteren. Maar vraag mij eens iets met een camera voor mijn snufferd en ik zeg om de twee woorden uhhhhhh.

Maar, ook dat kan getrained worden. Het zou Roelly het nodige opleveren als hij niet alleen de presentatie op het podium maar ook voor de camera onder de knie krijgt.

Haha pittige tante die Sibil :D

Waar gaat dit gezeur over? Iedereen even stoppen met zeuren :D.
Iedereen doet net alsof Roelly Chinees voor de camera praat, pfff, ik snap het probleem niet.

On topic: Roelly top 10, 2013. :cheer:

Waar gaat dit gezeur over? Iedereen even stoppen met zeuren :D.
Iedereen doet net alsof Roelly Chinees voor de camera praat, pfff, ik snap het probleem niet.

On topic: Roelly top 10, 2013. :cheer:
Gaat er niet om dat we hem niet verstaan, we verstaan z'n Engels wel, dat is het probleem niet. Is dus niet alsof ie Chinees lult. Uitspraak is ok, gaat erom dat ie zich niet goed kan uiten in Engels, waardoor die het veel te beknopt houdt en eigenlijk niet kan zeggen wat ie zou willen zeggen.

We zeggen ook nergens dat we geen respect hebben voor wat Roelly en Sibil allemaal weten te bereiken. In tegendeel juist, ik denk dat wij allemaal erg trots zijn op dat duo. Ben het helemaal met je eens dat ze prachtig werk verrichten.
Wij (de één wat constructiever dan de ander, dat geef ik je wel) merken alleen op dat als hij zijn Engels goed onder controle heeft (hoeft absoluut niet perfect te zijn) dat hem zal helpen in zijn carrière.

Misschien - want volgens Sibil is zijn Engels wel degelijk in orde, maar klapt hij dicht zodra er een camera voor zijn neus staat - helpt het als hij van te voren al klaar heeft liggen wat hij wilt zeggen. Door in ieder geval een paar vragen "in te studeren" ziet het er in ieder geval al beter uit.

Er wordt van te voren al geoefend, de een onthoud Beter Als de ander

met Roelly komt het helemaal goed die man klimt langzaam aan omhoog. Heel veel kritiek kreeg coleman in het begin ook totdat hij begon te winnen. En Coleman spreekt engels maar is ok niet goed te verstaan maar daar praten we nooit over want hij is achtvoudig Mr O

Mss goed idee voor een post of after training camera training erbij te gaan doen ;-)
Gewoon oefenen.

Jongens jullie brengen allemaal dingen na voren die we al allemaal gedaan hebben
We praten zelfs Engels Als we trainen daar gaat het gewoon goed

Misk
String op podium?Weet nietwaar jij dat ziet
Zal je eerst duidelijk maken wat een string is """ broekje met smal stof tussen de billen""" en zo zie ik niemand op podium

Veel kritiek als ik Roelly was dan zou ik dus mooi voor zijn eigen land uitkomen. Dan snappe ze het misschien hoe blij we mogen zijn dat hij voor Nederland uitkomt

even rustig aan he :D

Moet wel zeggen dat iedereen telkens wanneer Roellie compete dik veel zin heeft in de contest en aangeeft hoe goed hij er wel niet uitziet etc. Vervolgens vallen de resultaten wat tegen en krijg je van die allesweters die het allang hadden zien aankomen (maar niet van te voren ook maar iets zeggen) en met 1001 manieren komen die hij beter had kunnen doen.

Is het geen idee trouwens om met de interviewers te overleggen dat Roellie van te voren de vragen krijgt zodat hij zich wat beter kan voorbereiden voor het interview? Kan me niet voorstellen dat een interviewer als Jay dat niet zou begrijpen bijvoorbeeld. Door de vragen van te voren al wat uit te werken kan Roellie zich denk ik ook wat beter uitdrukken over hoe hij zich voelt etc en begrijpen de fans het ook beter :)

Vragen krijg je nooit van te voren
Je kan hem zoveel media training geven en kevinF Weet Hoeveel we daar al mee bezig zijn geweest
Als het niet in een person zit komt het na 20 jaar not steeds niet
Blijkbaar verstaan de mensen in buitenland zijn fans hem zeer goed
Dus voor zijn fans Dan toch geen probleem

• Like
Waarderingen: cura
Jongens jullie brengen allemaal dingen na voren die we al allemaal gedaan hebben
We praten zelfs Engels Als we trainen daar gaat het gewoon goed

Misk
String op podium?Weet nietwaar jij dat ziet
Zal je eerst duidelijk maken wat een string is """ broekje met smal stof tussen de billen""" en zo zie ik niemand op podium
ok, ja dat weet ik niet probeer maar te helpen he:)
vroeg me al af waarom dat nog niet was gedaan maar is dus al gebeurd:)

Veel kritiek als ik Roelly was dan zou ik dus mooi voor zijn eigen land uitkomen. Dan snappe ze het misschien hoe blij we mogen zijn dat hij voor Nederland uitkomt

Stop eens met mensen hun gat te likken. Zoals GetXXL zegt zou het gewoon een plus zijn dat hij zichzelf beter kan uitdrukken, zodat mensen meer interesse in hem krijgen.

Alsof trouwens iedereen hier fan is van Roelly omdat die zich in Nederland settled. Je ziet gewoon dat die kerel over goede gene schikt en hij een heel mooi fysiek heeft, alleen in massa tekort komt bij de "big guys".

Dat hier trouwens niet met kritiek kan omgegaan worden:rolleyes: Dat je sommige van die wannebebodybuildingguru's niet kan slikken begrijp ik, maar dat van z'n Engels is gewoon opbouwende commentaar in mijn ogen.

Terug
Naar boven