MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Zijn engels is die mee bezig maar om nou na elk interview er weer over te beginnen heeft gewoon geen zin. Het is bodybuilding en niet een talen quiz. En dan daarbij ik hoef niemand zijn gat te likken. Ik zeg wat ik denk en dat zal ik altijd blijven doen. Beter aan zijn poseren werken dan pas zijn engels.

Stop eens met mensen hun gat te likken. Zoals GetXXL zegt zou het gewoon een plus zijn dat hij zichzelf beter kan uitdrukken, zodat mensen meer interesse in hem krijgen.

Alsof trouwens iedereen hier fan is van Roelly omdat die zich in Nederland settled. Je ziet gewoon dat die kerel over goede gene schikt en hij een heel mooi fysiek heeft, alleen in massa tekort komt bij de "big guys".

Dat hier trouwens niet met kritiek kan omgegaan worden:rolleyes: Dat je sommige van die wannebebodybuildingguru's niet kan slikken begrijp ik, maar dat van z'n Engels is gewoon opbouwende commentaar in mijn ogen.

Als je mij er mee Bedoeld kan je beestje gewoon bij naam noemen
En guru heb ik mezelf nog nooit genoemd die krijg je gratis aan je broek ;)
Kritiek kan mag geen problem mee want ik heb brede rug
En die kan iedereen op en af

Wat ik niet snap is dat mensen hier trots zijn op Roelly. Je kunt trots zijn op Roelly als je wezenlijk bijdraagt aan zijn succes, zoals Sibil. Maar vanachter je computertje trots zijn op iemand puur omdat diegene uitkomt voor het land waar jij in bent geboren, nee, dat snap ik niet.

Ik denk wel degelijk dat Engels verbeteren hem een hoop kan opleveren, maar als hij geen talenknobbel heeft, of geen zin heeft: moet ie helemaal zelf weten. Het is zijn carrière waar het over gaat. Laat het gaan, het is nu wel duidelijk dat veel mensen dat vinden, maar we hoeven toch niet in herhaling te blijven vallen?

Wat betreft positieve commentaren vooraf en dan na de wedstrijd niet meer: ik heb tot nu toe ook elke keer het idee gehad dat Roelly er goed bijstond, maar op het podium tussen die andere bb'ers ziet het er toch heel anders uit. Dan valt het toch enigszins tegen...

Hij doet het heel verdienstelijk, en zal best nog wat wedstrijdjes kunnen winnen links en rechts, maar ik zie hem niet doordringen tot de absolute top.

Ik denk dat als Roelly hier de commentaren van sommige 75kg wegende leest hij echt in zijn broek zal pissen van het lachen.
Knap dat je hier ook gewoon rustig blijft reageren Sibil. :thumbup:

No comment heb het maar aangepast

Ik denk dat als Roelly hier de commentaren van sommige 75kg wegende leest hij echt in zijn broek zal pissen van het lachen.
Knap dat je hier ook gewoon rustig blijft reageren Sibil. :thumbup:

Wat heeft gewicht hier mee te maken? Mag je ook geen commentaar leveren op een film omdat je geen regisseur bent? Soort van argumentum ad verecundia maar dan net niet (wie verbetert mij, Calyptus?)

Volgens mij is Sibil zelf ook <75kg :)

Als je mij er mee Bedoeld kan je beestje gewoon bij naam noemen
En guru heb ik mezelf nog nooit genoemd die krijg je gratis aan je broek ;)
Kritiek kan mag geen problem mee want ik heb brede rug
En die kan iedereen op en af
:)

Met dat guru gedoe verwees ik niet naar jou. Want ik begrijp best dat je geen commentaar moet hebben op jou manier van werken.

Zegt BSN hier zelf niets van? Ik weet niet hoe het daar juist aan toe gaat in het sponsorwereldje?? Fans vullen toch de portemonnee

Maarja zoals je zegt zal je dit allemaal zelf wel opmerken, zou er persoonlijk toch wat meer vrije tijd in pompen.

Met dat guru gedoe verwees ik niet naar jou. Want ik begrijp best dat je geen commentaar moet hebben op jou manier van werken.

Zegt BSN hier zelf niets van? Ik weet niet hoe het daar juist aan toe gaat in het sponsorwereldje?? Fans vullen toch de portemonnee

Maarja zoals je zegt zal je dit allemaal zelf wel opmerken, zou er persoonlijk toch wat meer vrije tijd in pompen.

Sponser zegt zelf niks erover
Hij maakt reclame via filmpjes en praat daar gewoon over de producten die bsn heeft n die hij gebruikt en laten weten dat ze er niks op aan te merken hebben
Dus wat nog meer ?
Je moet de booth van bsn eens bekijken in buitenland
Ze staan gewoon in rijen om met hem te praten of met hem op de foto te gaan
Blijkbaar vinden de meeste hier in nl het dood gewoon om op de Olympia te staan
Hoeveel van nl hebben er de laatste jaren gestaan?
Hoeveel van nl. Hebben overwinning in pro circuit op hun naam staan ?
Roelly is dag en nacht bezig met de sport zoals velen van jullie
Maar als een taal niet in je hoofd blijft hangen dan houd het op dan kunnen we nog een eeuwigheid over praten

Verder heb ik al eens uitgelegd als een bb te ver off gaat
Is die heel groot maar het zal er ook weer af moeten
Dat Roelly dan klein er tussen is dat moeten wij er met zijn 2en uitkomen
En daar de weg in vinden

Mijn mening blijf dicht bij wedstrijd gewicht hoef er ook niet veel kwaliteit ingeleverd te worden nu kost het een hoop om droog te komen dan niet meer
Maar zoals ik al zei daar moeten Roelly en ik uitkomen zodat de massa op zijn benen blijft

Getxxl

Nee 71,5 kg;)

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 05:02 ----------

Hier is het nu half9
We vertrekken zo na de prejudge ze starte om9 uur

Je bent er vroeg bij Sibil. Je doet het goed met Roelly net wat je zegt hij heeft al zeer veel bereikt en ook grote sponsors binnen gehaald

Getxxl

Nee 71,5 kg;)

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 05:02 ----------

Hier is het nu half9
We vertrekken zo na de prejudge ze starte om9 uur

<75, minder dan :)

Je bent er vroeg bij Sibil. Je doet het goed met Roelly net wat je zegt hij heeft al zeer veel bereikt en ook grote sponsors binnen gehaald
Denk dat Sibil of nog in de states is, of op Curacao (yes jelly).

Denk het ook iig is het er of warmer of mooier als hier ;)

Iedereen kan commentaar geven op mijn manier van werken
Niks op tegen toch?

Ik ben een mens net zoals jullie maak net zoveel fouten als jullie ook doen
Maar ik breng mijn athlete wel waar ze moeten zijn al is mijn manier verkeerd

30 jaar zet ik atleten neer en ze scoren dus zal toch wel iets Gied in mijn training wezen dan !!! Of niet ?????

We pompen met een heel team veel tijd erin om hem zo goed mogelijk uit de bus te laten komen

Ben benieuwt hoe die hier weer scoort zwaar jaar met zoveel wedstrijden.

Zit in India

En daar is het 3,5 later als in NL

Prejudge is net geweest
First call out phil Kai Roelly
Tweede call Tony Roelly
Laatste call out Phil Kai Roelly

Wat heeft gewicht hier mee te maken? Mag je ook geen commentaar leveren op een film omdat je geen regisseur bent? Soort van argumentum ad verecundia maar dan net niet (wie verbetert mij, Calyptus?)

Volgens mij is Sibil zelf ook <75kg :)

Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel, je licht nu alleen de 75kg opmerking eruit. Als je als niet regisseur een film niet mooi vind prima, dat mag je over Roelly zijn fysiek ook zeggen. Maar de meesten hier hebben geen flauw idee wat er bij het leven van een pro allemaal komt kijken, maar zitten het hier wel even uit te leggen wat hij zou moeten doen om de O te kunnen winnen.
Je zegt ook niet als je een film niet goed vind dat de regisseur andere belichting of camera posities had moeten gebruiken, toch?

Zo. Niet veel rust er tussen of wel.
Zal wel zwaar zijn al dat reizen en in shape blijven.

158058.jpg

158062.jpg

158253.jpg

158072.jpg

158083.jpg

158095.jpg

Terug
Naar boven