Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Is de lat aanhechting van roelly btw helemaal hoog? Die loopt helemaal door tot zijn onderrug..

Mooie foto's! Ik vind roelly er steeds beter uitzien.

JEB_2169_SILXVCNJJJ.jpg

JEB_2186_NDEDCWQJZV.jpg

JEB_2189_YBRIPKXPCC.jpg

hahah wat een baas, hij beat gewoon Phil en Kai! Respect om van je zwakste pose je sterkste te maken. Nu nog lower lats beter uit laten komen bij front en back double bicep en krijgen ze nog een beste kluif aan Roelly.

Kijken wij naar dezelfde foto's????

Ik.blijf.erbij dat ik roelly veel weg vind hebben van.levrone

Wat is zijn punt dan? Dat als je 7e bent geworden op de O dat je sowieso hier hoger dan de nr 13 op de O moet komen... Wat is daar dan de logica van. Dan zou je maar 1 keer in je carriere behoeven te winnen... immer is logica dan dat je altijd moet winnen?

Wellicht is de jury hier van mening dat Roelly op de O totaal niet de aandacht heeft gekregen die hij moest krijgen? Toney moet niet zo zuur zijn, hij heeft al eerder van Roelly verloren..

Op de O gaat het belang van de sponsors way verder.

Hopelijk komt Roelly in de finals ook even naast Toney te staan dan kunnen we objectief bepalen wie de betere is vandaag.

Wat is zijn punt dan? Dat als je 7e bent geworden op de O dat je sowieso hier hoger dan de nr 13 op de O moet komen... Wat is daar dan de logica van. Dan zou je maar 1 keer in je carriere behoeven te winnen... immer is logica dan dat je altijd moet winnen?

Wellicht is de jury hier van mening dat Roelly op de O totaal niet de aandacht heeft gekregen die hij moest krijgen? Toney moet niet zo zuur zijn, hij heeft al eerder van Roelly verloren..

Op de O gaat het belang van de sponsors way verder.

Hopelijk komt Roelly in de finals ook even naast Toney te staan dan kunnen we objectief bepalen wie de betere is vandaag.

Kan niet zo zijn, dat ze niet vergeleken worden kom op!

Kan niet zo zijn, dat ze niet vergeleken worden kom op!

Als ze Roelly nu al op 3 hebben staan in punten en dat niet in te lopen is.. krijg je waarschijnlijk dezelfde call out te zien als in de pre.

Ohh snap... Toney is aardig smack aan het praten op MD... altijd erg fan van Toney geweest.. maar dit is sad...

Laatst bewerkt:
Link naar md?

Fack wat ziet roelly er goed uit, top prestatie

Ik snap dat hij het niet eerlijk vindt, maar z'n frustraties moet hij i.m.o uiten richting de judges, niet roelly, de judges plaatsen de atleten.

OT: synthol id armen van flex? WTF is dat?

Roelly 4

Freeman 3 met zn gebitch.

Fck freeman, unsportsmanlike sucker. if he is man enough let me see him apologized to his fellow athletes.

if he had something to say, go to the jury and not disrespecting his follow athletes. Because of idiots like Freeman they saying that we bodybuilders got no understanding, thanks Mr FREEMAN with your stupid comments just of ending 7 place means nothing for the next competition.

Terug
Naar boven