XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Roelly enige zonder hgh gut, nice.

http://www.musculardevelopment.com/...012-prejudging-wrap-up-with-flex-wheeler.html

Freeman duidelijk niet tevreden met het feit dat Roelly naast de top 2 staat en niet hijzelf.
zegt i nu dat hij roelly in shit shape vind?
zijn engels is ook niet echt goed te verstaan hoor:D

3 min en paar sec komt roelly en sibil voorbij
en bij 3.23 komt killy met zijn nieuwe baard voorbij.
7:37 sibil heeft handen nog vies van tanning ;-) .. weet het ook niet meer gebaar :P

Laatst bewerkt:
wat ziet flex er belabberd uit zeg, lijkt net een abces in zn arm :roflol:

Valt me op dat Roelly steeds als eerste een pose aanneemt. Kai en Phil komen dan steeds een aantal tellen later. Kost hem dit niet heel veel energie?

Tony is gek
Roelly ging achter even liggen na de jurering en wacht interview af
Om dan gelijk te roepen Roelly pas out backstage

Doelde meer op het punt dat er gekke dingen gebeuren, Dennis Wolf 6 op Mr. O en Branch 5. En op het scoreblad is het omgedraaid. Ik ben een groot fan van Roelly, begrijp me niet verkeerd. Maat het is wel gek om op de call outs, Roelly naast 1 en 2 van Olympia the zetten terwijl Roelly 12e werd. Ik snap dat mensen zijn armen en schouders willen vergelijken met die van Phil en dat daar geld voor neerleggen, maar doe dat op een guest post en niet op een pro wedstrijd.

Vind het redelijk onsportief van Tony. Van wat ik op de kleine k*tfoto´s op flexonline kon zien vond ik Roelly niet misplaatst in de callouts. Maar op zich raakt Freeman wel een punt als hij spreekt van een ´set standard of rules´; het is en blijft nu subjectief.
En ik vind het ook apart dat Roelly nu wel naast die jongens wordt neergezet en vorige week niet; behalve conditionering kan er niet veel veranderen in een week toch? Nogmaals, hij staat er terecht naast hoor, maar vraag is dan waarom vorige week niet.
Sibil, hoe anders staat Roelly er vandaag bij ten opzichte van Olympia? Jij staat er als enige dicht op: is hij beter dan Freeman?

get flashed:roflol:

2iktd09.jpg

http://www.musculardevelopment.com/...012-prejudging-wrap-up-with-flex-wheeler.html

Freeman duidelijk niet tevreden met het feit dat Roelly naast de top 2 staat en niet hijzelf.

Bij de BDB neemt Roelly z'n pose steeds niet helemaal recht aan, is dat zo bedoeld?

Lol Tony mad as hell

Toney heeft wel gelijk. Roelly naast phill heath en Kai zetten nee is niet correct. Maar Toney had op de Olympia ook al hoger moeten eindigen en ik vind dat hij wel een goed punt heeft. Maar we zullen zien de uiteindelijken uitslag want die telt

Mooie foto's, zeker bij die lat spread doet Roelly het heel goed !
Mooi werk Sibil !

goede fotos zeg
rug komt er stuk beter uit nu.

Freeman is erg zuur zeg... come on.. het was de pre.. hou je dan iig tot aan de finals op de down low..

Terug
Naar boven