AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Eddy was tegengehouden in duitsland dacht ik iets mis met zen paspoort en hij zou pas vandaag mogen vertrekken naar Praag ( wat dus te laat s aangezien het al voorbij is ) Dus hele prep naar de vaantjes

Dat meen je niet! Pfff, had hem woensdag nog gesproken en hij stond er zo goed bij!

Ophangen die duitsers :mad:

Rhoden eindelijk een keer verslagen

Onterecht
Wolf
verschil in de biceps, geen kuiten en van wat er zit is er ook atrofie in een kuit, duidelijk te zien, en hoge lats of te lang middel

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 10:26 ----------

Volgens dit systeem, en de IFBB bronnen is het dus afgerond op tientallen. Die 0 erachter moet je dus niet meetellen of bij iedereen meetellen. Het maakt ook niet uit, komt toch op hetzelfde neer in vergelijking met de andere atleten.

Deze 5 zijn tot nu toe in het bezit van een ticket op basis van het puntensysteem, Roelly dus ook.

1. Toney Freeman, USA, 12
2. Roelly Winklaar, Netherlands, 9
3. Johnnie Jackson, USA, 7
4. Robert Piotrkowicz, Poland, 6
5. Michael Kefalianos, Australia, 3

Wat je dus eigenlijk moet doen is kijken welke wedstrijden er nog komen, en dan tactisch bepalen aan welke je wel en niet wilt deelnemen. Ik weet niet of het, met de NY pro en de AC voldoende is voor roelly als het gaat om de binnengehaalde punten.

Sibil: kun je even plaatsen welke plaatsingen roelly heeft behaald op de shows die hij sinds de O gedaan heeft? Kunnen we het ff narekenen :cool:

Sheru 4
AC Madrid 3
Engeland 6
Praag 8

Dacht dat Sibil ooit zei dat ze de grote fout hadden gemaakt om teveel wedstrijden te draaien in Roelly zijn eerste of tweede seizoen als een pro? Dacht dat ie toen teveel massa verloor.

Wat is het verschil met nu dan vraag ik me af.

Dat je punten moet hebben
En de keuze is gemaakt om nu dan maar door te gaan in plaats van volgend jaar weer dezelfde shit te moeten onder gaan

Ps

Vanaf August reizen," kan je goed nadenken " ;)waarom er massa ingelev;)erd word
?

Laatst bewerkt:
Hoop dat roelly volgend jaar weer in oude doen is goed uitgerust meer massa zelfde shape. En dan mooi de mond snoeren van de MD forumleden ;)

Sibil, weet jij meer over wat er met eddy precies gebeurd is?

Dus qua punten staat het als volgt:

Sheru 4e = 4 punten
AC Madrid 3e = 5 punten
British GP 6e = 0 punten
Prague Pro 8e = 0 punten

Klopt in ieder geval met die 9 punten die op dit moment op de IFBB website staan.

Wat er nu nog in 2012 te halen is:
7 december Miami: 4 tot 1 punten voor nr. 2 t/m 5

Er van uitgaande dat in 2013 dezelfde wedstrijden volgen als in 2012, komt nog de Arnold Classic in maart waar 8 t/m 5 punten voor nr. 2 t/m 5, de New York Pro in mei met 5 t/m 2 punten voor nr. 2 t/m 5 en een stuk of 10 wedstrijden gedurende het jaar waar 4 t/m 1 punten te halen zijn voor nr. 2 t/m 5.

En dan moet je een plan trekken: óf een wedstrijd winnen waardoor je direct een Olympia ticket scoort. Óf bedenken hoeveel punten je in september 2013 zult moeten hebben om in de top 5 van het puntenklassement te komen. Hierbij spelen veel vragen mee, zoals: hoeveel wedstrijden gaan de tegenstanders draaien? Hoe hoog gaan ze eindigen als ze heel vaak mee gaan doen? etc...
Mijn schatting is dat tussen de 15 á 20 punten voldoende gaat zijn.

Dat je punten moet hebben
En de keuze is gemaakt om nu dan maar door te gaan in plaats van volgend jaar weer dezelfde shit te moeten onder gaan

Ps

Vanaf August reizen," kan je goed nadenken " ;)waarom er massa ingelev;)erd word
?

Ja de brinta is een lastig verhaal in het buitenland!;)

Sheru 4e = 4 punten
AC Madrid 3e = 5 punten
British GP 6e = 0 punten
Prague Pro 8e = 0 punten

Klopt in ieder geval met die 9 punten die op dit moment op de IFBB website staan.

Er van uitgaande dat in 2013 dezelfde wedstrijden volgen als in 2012, komt nog de Arnold Classic in maart waar 8 t/m 5 punten voor nr. 2 t/m 5, de New York Pro in mei met 5 t/m 2 punten voor nr. 2 t/m 5 en een stuk of 10 wedstrijden gedurende het jaar waar 4 t/m 1 punten te halen zijn voor nr. 2 t/m 5.

En dan moet je een plan trekken: óf een wedstrijd winnen waardoor je direct een Olympia ticket scoort. Óf bedenken hoeveel punten je in september 2013 zult moeten hebben om in de top 5 van het puntenklassement te komen. Hierbij spelen veel vragen mee, zoals: hoeveel wedstrijden gaan de tegenstanders draaien? Hoe hoog gaan ze eindigen als ze heel vaak mee gaan doen? etc...

Mei is de flex pro
Dus als goed is kan die massa op benen terug pakken in droge opbouw
En clean voeding en geloof me zijn hoofd staat ogenblik mentaal sterk
zeer zeker gemotiveerd door fans die in buitenland maar steeds hebben laten weten goede en slechte tijde fan te blijven van hem
Haha en nog meer gemotiveerd door de haters en internet helden

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 15:42 ----------

Sheru 4e = 4 punten
AC Madrid 3e = 5 punten
British GP 6e = 0 punten
Prague Pro 8e = 0 punten

Raar dat hide dan met minder punten als andere de O mocht betreden
Kijk terug na Tampa Dallas 2 en 3 plaats

insinueren jullie nu het gebruik van verboden middelen bij pro's?

Tis geen wielrennen!

Mei is de flex pro
Dus als goed is kan die massa op benen terug pakken in droge opbouw
En clean voeding en geloof me zijn hoofd staat ogenblik mentaal sterk
zeer zeker gemotiveerd door fans die in buitenland maar steeds hebben laten weten goede en slechte tijde fan te blijven van hem
Haha en nog meer gemotiveerd door de haters en internet helden
Hey Oma:) , ik steun Roelly altijd!! als ik hem zie in de gym bij Mile dan zie ik een bodybuilder die zijn tegenstanders wilt verpletteren. die focus, die concentratie, die wilskracht. WAUW. Hij is echt een bron van inspiratie. En bovenal, is hij ook nog erg aardig!!:D

Go Roelly. :)

Net roellywinklaar@gmail.com gemaild over tanktops.of shirts, of loop ik verschrikkelijk achter en is er een.site voor ofzo. Kep geen Facebook

Edit: al een mail teruggehad, snel

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Terug
Naar boven